Helkroppstråden
Första gången jag testar sånt här.. positiva kommentarer uppskattas mycket gärna.. #dåligtsjälvförtroende
Där finns väl inget att ha dåligt självförtoende för. De va grymma <3
Första gången jag testar sånt här.. positiva kommentarer uppskattas mycket gärna.. #dåligtsjälvförtroende
Tittar in ibland
[quote=77967545][quote-nick]Anonym (Quexet) skrev 2017-08-29 12:34:02 följande:[/quote-nick][/quote]
Välkommen tillbaka :)
[quote=77970257][quote-nick]Anonym (Quexet) skrev 2017-08-30 09:56:54 följande:[/quote-nick][/quote]
Skönt att se favoritkexet är tillbaka på allvar :)
två? enligt bilden är det fyra o dessutom även här i hkt men jag gillar sommaren o jag gillar bilden kan ju vara någon som missat eller någon som uppskattar igen?
Tycker om svartvitt o har inte möjlighet att göra mina nya bilder svartvita just nu tyvärr men bara för din skull...
Redhead o nytt vitt, men svartvitt hade gjort bilden bättre
[quote=78077687][quote-nick]Anonym (Quexet) skrev 2017-10-06 21:44:15 följande:[/quote-nick][/quote]
Härlig bild på favoritkexet :) kul o se dig igen :)
Du får nöja dig med denna :)
Med dessa bilder tackar jag för mig och säger godnatt :)
Trevlig lördagskväll!
Länge sen vi hade tema :) börja med axlar, finns de med snyggare här inne men nån måste starta :p
Bra initiativ! Kul att det inte bara är en miljon repriser i tråden. Snygg axel!
Smygtitt i duschen
Nån mer som inte ser många av bilderna i historiken i denna (och säkert andra trådar) tråden. Bara jag går någon sida bak i tiden, så visas inte bilderna, endast en platshållare/ruta.
Tack så mycket ändå för dina fina ord! Tror jag har en bättre bild för dig! För vem gillar inte azz;)
God fortsättning på er :)
Mkt fint sen man tittade in ssist :)