• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • justnextdoor
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-05 20:28:15 följande:
    Tyvärr dörren vattnet rann ut, måste råkat dra ur proppen. Men om du ändå är På väg så... Väntar här!

Ja ska jag vara ärlig så kom jag inte för att bada......
  • Anonym (Ensam..)
    justnextdoor skrev 2013-12-05 20:32:28 följande:

Ja ska jag vara ärlig så kom jag inte för att bada......
    Bra! Jag var ändå inte badsugen
  • justnextdoor
    GoodMangoo skrev 2013-12-05 20:32:28 följande:
    Dags att krypa ner snart........

Vad betyder det? Finns det någon passande motsats?
  • justnextdoor
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-05 20:33:45 följande:
    Bra! Jag var ändå inte badsugen

Men vi kan doppa dig lite när vi ändå är nakna
  • engdahl
    Anonym (Ensam) skrev 2013-12-05 19:59:49 följande:

Bada någon? smile5.gifphpCt82uI84760.jpg

Och på den åttonde dagen skapade Gud kvinnan till sin avbild. Gud såg kvinnans nakenhet och såg att det var gott. "En så perfekt kvinnokropp är verkligen vacker", tänkte Gud när hon såg den ensamma kvinnan vandra över jorden, naken, som Gud skapade henne.

Men så tänkte Gud att Ensam inte hade någon som såg hennes gudomliga skönhet. Gud skapade fler kvinnor och alla blev vackra på olika sätt men ingen riktigt lika vacker som Guds första avbild.

Gud var nöjd men snart förstod hon att alla kvinnor behövde någon som kunde dyrka kvinnornas skönhet. Så Gud tog några klumpar lera och skapade mannen, inte lika perfekt som en kvinna men med ett outtröttligt intresse för kvinnan och hennes skönhet och hennes ljuva lockande frukter.

Nu hade Ensam någon som kunde dyrka henne och Gud sa till henne att vara naken så ofta hon kunde och att den enda belöning hon behövde ge till mannen var att då och då ställa sig på alla fyra och be om smisk. Och ligga på rygg och bli slickad.

"Men hur kan det vara en belöning för mannen att ge mig njutning?" undrade Ensam. Gud svarade: "En riktig man bryr sig bara om sin kvinnas tillfredsställelse".

Både Gud och Ensam såg på varandra och log. "Det är du som är Paradiset på jorden, din kropp är det Gudomliga Templet".

Med detta lät Ensam sig nöja och hon började sin vandring över jorden. Männen har sedan dess försökt komma in i Paradiset. Några få har fått smaka den gudomliga frukten och de glömmer aldrig denna överjordiska upplevelse.

"Vi har en ängel bland oss", förkunnar de saligt, "och hennes namn är Ensam".

Ha en fin kväll, sötnos :)

/E
  • Anonym (Ensam..)
    justnextdoor skrev 2013-12-05 20:39:30 följande:

Men vi kan doppa dig lite när vi ändå är nakna smile5.gif
    Lika bra! Den här ensamma damen behöver nog ett dopp!
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)

[quote=71869859][quote-nick]Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-05 20:08:36 följande:[/quote-nick][/quote]

Bada betyder?

• Anonym (Ensam..)
    engdahl skrev 2013-12-05 20:41:50 följande:
    Och på den åttonde dagen skapade Gud kvinnan till sin avbild. Gud såg kvinnans nakenhet och såg att det var gott. "En så perfekt kvinnokropp är verkligen vacker", tänkte Gud när hon såg den ensamma kvinnan vandra över jorden, naken, som Gud skapade henne.

Men så tänkte Gud att Ensam inte hade någon som såg hennes gudomliga skönhet. Gud skapade fler kvinnor och alla blev vackra på olika sätt men ingen riktigt lika vacker som Guds första avbild.

Gud var nöjd men snart förstod hon att alla kvinnor behövde någon som kunde dyrka kvinnornas skönhet. Så Gud tog några klumpar lera och skapade mannen, inte lika perfekt som en kvinna men med ett outtröttligt intresse för kvinnan och hennes skönhet och hennes ljuva lockande frukter.

Nu hade Ensam någon som kunde dyrka henne och Gud sa till henne att vara naken så ofta hon kunde och att den enda belöning hon behövde ge till mannen var att då och då ställa sig på alla fyra och be om smisk. Och ligga på rygg och bli slickad.

"Men hur kan det vara en belöning för mannen att ge mig njutning?" undrade Ensam. Gud svarade: "En riktig man bryr sig bara om sin kvinnas tillfredsställelse".

Både Gud och Ensam såg på varandra och log. "Det är du som är Paradiset på jorden, din kropp är det Gudomliga Templet".

Med detta lät Ensam sig nöja och hon började sin vandring över jorden. Männen har sedan dess försökt komma in i Paradiset. Några få har fått smaka den gudomliga frukten och de glömmer aldrig denna överjordiska upplevelse.

"Vi har en ängel bland oss", förkunnar de saligt, "och hennes namn är Ensam".

Ha en fin kväll, sötnos :)

/E
    Herregud Engdahl.. Jag saknar ord! Men ett leende på läpparna och rosade kinder.. Det har jag! Tack för att du gjorde min kväll!

Puss!
  • justnextdoor
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-05 20:42:03 följande:
    Lika bra! Den här ensamma damen behöver nog ett dopp!

Nog? Du ser jätteblöt ut på bilden
  • Anonym (Ensam..)
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-12-05 20:42:31 följande:

[quote=71869859][quote-nick]Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-05 20:08:36 följande:[/quote-nick]

Bada betyder? smile5.gif[/quote]Bada = inte så mycket bad