• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • GoodMangoo
    mrme skrev 2013-12-06 22:06:33 följande:
    Wow nu börjar det hårdna till i byxorna underbar bild . Som man sent ska glömma :)Tackar för detta fina omdöme Flört!
    mpj skrev 2013-12-06 22:09:24 följande:
    [quote=71880602][quote-nick]GoodMangoo skrev 2013-12-06 21:43:03 följande:[/quote-nick]

My good va du är sexig, behöver du lite hjälp med trosorna mangoo :)
    Gärna... de envisas med att fastna på halva vägen Skrikandes!!
    jjj333 skrev 2013-12-06 22:11:54 följande:
    Ahh, najs! ;)
    jimmy6601 skrev 2013-12-06 22:13:39 följande:
    mmmm wowGlad
    GladSkål!!
    Zack skrev 2013-12-06 22:15:28 följande:
    Synd att det bara är fredag en gång i veckan i så fall Tungan uteFlört
    Det kan tyckas MEN var sak har sin tid SkrattandeCool!!

• Speak up
    celineswaltz skrev 2013-12-06 17:24:47 följande:

Du är väldigt snygg unge man
    Naaawh... Drömmer Jag var visserligen yngre än vad jag är nu när den där bilden togs men... "Unge man"? Skäms
  • GoodMangoo
    Speak up skrev 2013-12-06 22:20:08 följande:
    Hahaha... Moderskänslor? Barm? Uuh... Vet inte vad jag ska tycka nu riktigt. Tungan ute
    Men tack för att du tycker jag är "skitsnygg", Mangoo! Solig

Du känner ju mig...... ta det men en nypa salt Flört!!
  • Speak up
    Matildet skrev 2013-12-06 17:51:22 följande:
    Het, het, het...!Solig{#emotions_dlg.flower}
    Whiiiie! Skönt att även få höra det från en lite "yngre" kvinna! SoligHjärta Tack Matildet!
    (Inget ont alls om er lite äldre kvinnor!!!) Drömmer Era åsikter uppskattas lika mycket. {#emotions_dlg.flower}
  • Speak up
    Aupendi skrev 2013-12-06 19:02:32 följande:

Godkväll! Solig
    Sådana rådjursögon... Skäms
  • Anonym (hej)

Får man lägga upp HUR INTIMA bilder man vill här eller finns det någon tråkig gräns?

• Speak up
    Matildet skrev 2013-12-06 21:11:56 följande:

Wow! Läckert, vackert ljus du fått till här, tjejen! Solig{#emotions_dlg.flower}
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-12-06 21:43:03 följande:

Men... Mangoo då! Nu överträffar du dig själv... igen!!! Skäms
  • GoodMangoo
    Speak up skrev 2013-12-06 22:22:48 följande:
    Whiiiie! Skönt att även få höra det från en lite "yngre" kvinna! SoligHjärta Tack Matildet!
    (Inget ont alls om er lite äldre kvinnor!!!) Drömmer Era åsikter uppskattas lika mycket. {#emotions_dlg.flower}

{#emotions_dlg.djavulsk}Flört!!
  • mrme
    GoodMangoo skrev 2013-12-06 22:20:28 följande:
    Gärna... de envisas med att fastna på halva vägen Skrikandes!!

GladSkål!!

Det kan tyckas MEN var sak har sin tid SkrattandeCool!!

ja inte kan man klaga på dina underbara bilder på din heta kropp :)  
    man får ju kåt slag ;)   
    :