• pillan3

Helkroppstråden

LostInTranslation skrev 2014-01-24 18:24:11 följande:
    Ohh my!! Du är en tjej man vill mer än pilla på!! Snygg bild och jäkligt snygg mage där!

Tack och detsamma!

Jaså, vad ingår i mer än pilla?
    gavleman skrev 2014-01-24 18:27:13 följande:
    åhh du är underbar

Åååhh...tack så mycket
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2014-01-24 18:34:50 följande:
    [quote=72328611][quote-nick]pillan3 skrev 2014-01-24 18:18:10 följande:[/quote-nick]

Limmaren kikar...kikaren limmar! Bångstyrigt blir det...det är hårt...så hårt så man inta vet hur man ska komma till rätta med den utlösande faktorn! Snygging! [/quote]

Akta skärmen/displayen bara haha
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • pillan3

Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • pillan3
    fialotta85 skrev 2014-01-24 19:41:08 följande:
    Puss!
    Dina läppar är helt fantastiska
  • pillan3

• pillan3
    Border skrev 2014-01-24 22:29:54 följande:
    Gud, vad snygg rumpa du har då, människa!!
    Tack så mycketSkål{#emotions_dlg.flower} 
    LostInTranslation skrev 2014-01-24 22:32:24 följande:
    Mmmm och där är du igen snyggo!! Jag som är skadat förtjust i sexiga rumpor borde inte se sånt innan läggdags. Risk för sömnsvårigheter...
    Yes, här är jag, igen!  inte mening om du får sömnsvårigheter Drömmer
    Stram kostym skrev 2014-01-24 22:32:40 följande:
    @pillan3 Tack , nu somnar jag inte ensam.
    Varsågod, så lite så vet inte riktigt hur jag lyckades få hem nån till dig, men det blir säkert bra...haha Skrattande Drömmer

• pillan3
    nonym (tr) skrev 2014-01-24 22:40:58 följande:

Spela inte dum, vi både vet att du försökte framhäva dina tuttar så mycket som möjligt.
    Men?! Vad är ditt problem?! Nyss var dom ju fina eller vad du skrev? Du måste ju ha tuttfetisch och bara för att du är så jävla ful, så är det aldrig nån som vill ställa upp!! Det är ju klart att man blir en bitter id**t!! Springer du runt i bh hemma på kvällarna och klämmer för fullt efter något som inte finns där, för du var en svag man va? Eller har du fått nått men efter att mamma inte ville bröstmata dig längre? För nån jävla skev syn på bröst har du?! 
  • pillan3
    Anonym (tr) skrev 2014-01-24 23:13:05 följande:

Jag blir arg och frustrerad efterom de förstör för andra? Man kan ju inte blocka vissa medlemmars bilder.
    Jag har en jätte, jätte liten fråga till! Du är inte helt hundra, va?
    Hahaha
  • pillan3
    Anonym (Gissa vem..) skrev 2014-01-24 22:55:45 följande:
    Lika vacker som vanligt, roligt att se dig igen Skål
  • pillan3
    La Chica skrev 2014-01-24 23:29:38 följande:
    Ansikte. Ser ung ut I know, men gillar ändå den här bilden)Oskyldig

Du är väldigt vacker och var glad för ditt unga utseende {#emotions_dlg.flower}
  • pillan3
    Grottmannen skrev 2014-01-25 04:41:22 följande:
    Hej. Vilken rumpa!Drömmer
    Tjena, har du hittat hit? Flört
    Tack du Drömmer
Svar på tråden Helkroppstråden