• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-12-10 18:37:56 följande:
    ........ alltså ompyssel av Mangoo innebär alltid kroppsarbete för någon annan Flört.
    Aaah, men det låter ju verkligen som ett "arbete" jag själv skulle uppskatta då! Flört
  • engdahl
    GoodMangoo skrev 2013-12-10 17:52:23 följande:
    Tyvärr är den ena stängd pga ombyggnad (gäller ju att hänga med så man inte blir utkonkurrerad av andra parker) och den andrar är bara för VIP-medlemmarDrömmer.
    Sexiga fruktflicka, jag är verkligen inte otacksam eller girig. Ett åkband till din kärleksgrotta är mer än nog för att göra mig till den lyckligaste mannen på denna planet...jag skulle åka tills jag blev åksjuk och var tvungen att "kräkas" inne i grottan när jag var på väg in igen... ;)

Om det går för dig, kommer jag gärna in i grottan fler gånger...

Och vem vet kanske blir jag bjuden igen när den andra attraktionen öppnar igen - och om jag jobbar på bra med kärleksgrottan kanske det finns möjlighet att uppgradera till V.I.P.-medlemskap... ;)
  • GoodMangoo
    Speak up skrev 2013-12-10 18:41:53 följande:
    Aaah, men det låter ju verkligen som ett "arbete" jag själv skulle uppskatta då! Flört
    Åh......... jag skulle kunna skriva så mkt roligt i ämnet men det är bäst jag låter bli Cool.
  • GoodMangoo
    engdahl skrev 2013-12-10 18:43:43 följande:
    Sexiga fruktflicka, jag är verkligen inte otacksam eller girig. Ett åkband till din kärleksgrotta är mer än nog för att göra mig till den lyckligaste mannen på denna planet...jag skulle åka tills jag blev åksjuk och var tvungen att "kräkas" inne i grottan när jag var på väg in igen... ;)

Om det går för dig, kommer jag gärna in i grottan fler gånger...

Och vem vet kanske blir jag bjuden igen när den andra attraktionen öppnar igen - och om jag jobbar på bra med kärleksgrottan kanske det finns möjlighet att uppgradera till V.I.P.-medlemskap... ;)
    Haha........ det låter på dig som att du är en sådan där entusiasm som åkt "många attraktioner" i dina dagar, vet vad du vill få ut av en "ride" och som inte är rädd för att prova nya, hisnande "berg- och dalbanor" Drömmer!!??
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-12-10 18:44:21 följande:
    Åh......... jag skulle kunna skriva så mkt roligt i ämnet men det är bäst jag låter bli Cool.
    Hehe, ja jag kanske skrattar ihjäl mig.. Flört
  • engdahl
    GoodMangoo skrev 2013-12-10 18:37:56 följande:
    ........ alltså ompyssel av Mangoo innebär alltid kroppsarbete för någon annan Flört.
    Helt rätt! En man ska göra sitt yttersta för att få dig att njuta till fullo och alltid arbeta stenhårt för att uppnå detta.

Hans njutning kommer på köpet när han får smaka på dina stora mogna frukter, dina "päronhalvor" och din "gottepåse"...
  • Liberatated
    Tjosan82 skrev 2013-12-10 18:15:13 följande:

phpMpQiHg34972.jpg

Snygging
  • engdahl
    GoodMangoo skrev 2013-12-10 18:50:20 följande:
    Haha........ det låter på dig som att du är en sådan där entusiasm som åkt "många attraktioner" i dina dagar, vet vad du vill få ut av en "ride" och som inte är rädd för att prova nya, hisnande "berg- och dalbanor" Drömmer!!??
    Haha, du är rolig också och har en befriande självdistans och glimt i ögat i alla dina svar...smart och sexig med andra ord...

Jo, några nöjesparker har jag allt besökt och jag gillar nya åkattraktioner - särskilt berg- och dalbanor och blöta flumrides...

Innehavarna av nöjesparkerna har alltid brukat bli väldigt nöjda med besöket... ;)
  • GoodMangoo
    engdahl skrev 2013-12-10 18:52:14 följande:
    Helt rätt! En man ska göra sitt yttersta för att få dig att njuta till fullo och alltid arbeta stenhårt för att uppnå detta.

Hans njutning kommer på köpet när han får smaka på dina stora mogna frukter, dina "päronhalvor" och din "gottepåse"...
    Haha....... låter mer som du beskriver 7Eleven här nere på hörnet men jag tror jag fattar vad du menar Skrattande.
    Speak up skrev 2013-12-10 18:52:02 följande:
    Hehe, ja jag kanske skrattar ihjäl mig.. Flört
    Kanske det...... eller så skulle du ha en hel del att förklara Flört!

• Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-12-10 18:58:51 följande:
    Haha....... låter mer som du beskriver 7Eleven här nere på hörnet men jag tror jag fattar vad du menar Skrattande.

Kanske det...... eller så skulle du ha en hel del att förklara Flört!

Hahaha... Du kan ju alltid *plinga* mig, om det skulle vara opassande material för tråden. Solig