• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (ops)

kan bara hålla med Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)

• GoodMangoo
    Fenina skrev 2013-12-10 19:40:49 följande:
    Men jag är ju här inne och spanar titt som tätt. Jag ser ju hur fint du håller ställningen! Kyss
    Hur ska jag veta det när du inte ger dig tillkänna SkämsFlört??
    Du är så grymt vacker........ ögonen, håret........ allt {#emotions_dlg.flower}!!
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)

[quote=71915764][quote-nick]Fenina skrev 2013-12-10 19:27:48 följande:[/quote-nick][/quote]

Snyggt...syndigt snyggt...syndigt som frökens personlighet...det klär dig!

• engdahl
    Fenina skrev 2013-12-10 19:39:55 följande:
    Snygg klyka
    Tack!
    engdahl skrev 2013-12-10 19:31:53 följande:Nu börjar det verkligen likna något. Du har en hylla värdig en renässanskvinna - så fyllig och svällande att man jan ställa en kandelaber på bysten utan att spilla stearin...

Snygg kjol med lagom längd till ett par läckra ben också...
    Goding där. Kandelabrar är det bästa jag vet. 
    Anonym (SuperMod) skrev 2013-12-10 19:29:52 följande:Kanske dockans efterträdare? Visa lite mer!
    Jag är ingens efterträdare, jag är jag. Men jag kan visa från en annan vinkel. 

[/quote]Kära F, kan du citera bilden? Jag kan inte se den och det längtar jag efter att göra... :)
  • Fenina
    engdahl skrev 2013-12-10 19:48:09 följande:
    Tack!Goding där. Kandelabrar är det bästa jag vet. Jag är ingens efterträdare, jag är jag. Men jag kan visa från en annan vinkel. 

[/quote]Kära F, kan du citera bilden? Jag kan inte se den och det längtar jag efter att göra... :)
    Så klart Flört

• engdahl
    GoodMangoo skrev 2013-12-10 19:14:46 följande:

Kan ju inte bara snacka Skäms!
    Fin mage och fina ben...du är så fin hela du
  • Leostar
    Fenina skrev 2013-12-10 19:53:20 följande:

Kära F, kan du citera bilden? Jag kan inte se den och det längtar jag efter att göra... :)
    Så klart  [/quote] Jädrar vad söt är då. :)
  • engdahl
    Fenina skrev 2013-12-10 19:53:20 följande:
    Kära F, kan du citera bilden? Jag kan inte se den och det längtar jag efter att göra... :)
    Så klart Flört

[/quote]Tack! Vad gulligt av dig :)

Jag gillar den här vinkeln: du är jättesöt med mysigt leende, vackra ögon, härlig klyfta och ben som lovar så mycket... ;)

(Perfekt längd på kjolen och jag gillar stövlarna)

Puss puss
  • Anonym (Mulen)
    Fenina skrev 2013-12-10 19:39:55 följande:
    Tack!Goding där. Kandelabrar är det bästa jag vet. Jag är ingens efterträdare, jag är jag. Men jag kan visa från en annan vinkel. 

Tack. Nu fick jag fin utsikt, insikt. .. Ah. Fint att se
  • Fenina
    GoodMangoo skrev 2013-12-10 19:43:40 följande:
    Hur ska jag veta det när du inte ger dig tillkänna SkämsFlört??
    Du är så grymt vacker........ ögonen, håret........ allt {#emotions_dlg.flower}!!
    Nej det är ju så sant så Jag blir bara så trött på tonen här inne ibland och då flyr jag fältet. Tycker alla är så jäkla läckra, så jag kan ju trots detta inte hålla mig helt borta Flört

PPP:
    Syndig!? Skulle jag!?(!) Tack pppponken! Solig