• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Mattias39
    GoodMangoo skrev 2013-12-11 15:17:39 följande:

Har svårt att läsa kartor i fickformat.......... dålig syn vet du Cool!

Snällt att säga att min röv är i fickformat...
  • engdahl
    GoodMangoo skrev 2013-12-11 14:42:52 följande:

Följ den här kartan istället så ska du nog hitta rätt Movit Skrattande
    Men herregud och satans jävlar vilken gudomligt jävla läcker och vacker och sexig kropp du har!!!!!!!!

Weltklasse! :)

Jag kommer att drömma om dig i den här ställningen i natt. Det lär bli en våt dröm.
  • Matildet

Fortsätter på min diskreta bild-serie:

Abso-fucking-lutely.
  • Movit
    GoodMangoo skrev 2013-12-11 15:17:39 följande:

Det är markerat med ljus och stolpar ändra fram... går inte att missa Glad.

Lite Smart Förvånad?? Trodde du var en stolt innehavare av åtminstone en tolvsitsig minibus Drömmer!!

Ja det är ljus och stolpar utanför här där jag är men här är in här där du är....om du förstår....

Ja vilken typ har jag...Smart, minibuss eller något annat? Svar finns, du får väl fråga dom som vet.....
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-12-11 08:06:24 följande:

Åh en sån syn att vakna upp till... Drömmer{#emotions_dlg.flower} Då skulle det bli svårt att somna om.
  • Movit
    Matildet skrev 2013-12-11 15:22:44 följande:
    Fortsätter på min diskreta bild-serie:

Diskret i all sin skönhet......du har en underbar mun....du har....nä vafan hela du är stekhet!!!! Jag ska inte hymla här utan fram med sanningen.
  • GoodMangoo
    Mattias39 skrev 2013-12-11 15:21:56 följande:

Snällt att säga att min röv är i fickformat...
    Allt för dig Matte.. det vet du Kyss!!
    Mulen skrev 2013-12-11 15:10:42 följande:
    Kom närmare, backa häråt, kom bara kom.
    Tar du emot mig Drömmer??
    engdahl skrev 2013-12-11 15:22:03 följande:
    Men herregud och satans jävlar vilken gudomligt jävla läcker och vacker och sexig kropp du har!!!!!!!!
    Weltklasse! :)

Jag kommer att drömma om dig i den här ställningen i natt. Det lär bli en våt dröm.
    Känns som att det kan bli en låååååååång men skön natt Glad!

• Speak up
    Dress skrev 2013-12-11 08:57:50 följande:
    En man med lite hår på bröstet! Sexigt! Mycket snygg bild :)
    Åh, tack så mycket, Dress! Skrattande Kul med nån som uppskattar lite hår. Hihi!
  • Speak up
    fialotta85 skrev 2013-12-11 09:19:33 följande:
    Heta bilder SU!! Skål

Tack fialotta! Solig Jag tycker dock att dina är hetare, helt klart. Men tack, kul att de uppskattas! Drömmer