• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Movit

PPP.....jag är lite orolig...inte lika van vid vackra ord som dig men jag ropar om jag får en kommentar till då vill jag ha din hjälp,Skrattande

Men stort tack att du erbjöd dig och att du håller ett vakande öga över mig.

• straight arrow

Då får vi hoppas på en ny miniserie snart, för inte var det väl det sista vi såg av vackra Dress?

Dress skrev 2013-12-11 17:11:40 följande:
    Sista bilden i min miniserie kommer här :)

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Anonym (lurkerfia)
    Speak up skrev 2013-12-11 15:29:44 följande:
    Klart att jag tar det som en komplimang, lurkerfia! Snälla nån. Solig Spelar ingen roll vilken kroppsdel det handlar om, bara det är vackert. Glad{#emotions_dlg.flower} Tack så hemskt mycket! Det kan mycket väl bli fler visningar.
    Raring! Puss på dig. Kommer sakna dig och Angel. en sista bild, speciellt till dig!
  • Mulen
    Dress skrev 2013-12-11 17:12:02 följande:
    Ser fram mot en långfilm. Fina bilder du ger oss.
  • engdahl
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-11 16:31:58 följande:
    Ren och len.. Mitt motto smile5.gif
    Underbart... ;)
  • Anonym (lurkerfia)
    Anonym (lurkerfia) skrev 2013-12-11 17:26:34 följande:
    Raring! Puss på dig. Kommer sakna dig och Angel. smile5.gif en sista bild, speciellt till dig! phpdc6CCS05545.jpg
    Bäst att citera också.
  • engdahl
    Dress skrev 2013-12-11 17:11:40 följande:

Sista bilden i min miniserie kommer här :) phpKTCQMz15510.jpg

Du är riktigt fin. Det ser också ut att gömma sig ett par riktigt fina bröst i den snygga BH:n.

Att det finns nåt snyggt även söderut goes without saying... ;)

Undress, please, Dress... :)
  • engdahl
    Anonym (lurkerfia) skrev 2013-12-11 17:26:34 följande:
    Raring! Puss på dig. Kommer sakna dig och Angel. smile5.gif en sista bild, speciellt till dig! phpdc6CCS05545.jpg
    En sista bild - bara för i dag hoppas jag...?

(Inte för alltid, väl?)

Kram
  • Anonym (lurkerfia)
    engdahl skrev 2013-12-11 17:36:35 följande:
    En sista bild - bara för i dag hoppas jag...?

(Inte för alltid, väl?)

Kram
    På ett tag. Men ni lär ju inte lida saknad av lättklädda kvinnor, eller hur?
  • engdahl
    Anonym (lurkerfia) skrev 2013-12-11 17:38:49 följande:
    På ett tag. smile1.gif Men ni lär ju inte lida saknad av lättklädda kvinnor, eller hur?
    Förvisso, men din sexiga kropp kommer jag att sakna. I mina ögon är du helt perfekt, en drömkropp.

Puss