• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anton Chigurh

Åååh, min underbara vänner, jag blir tvungen att logga av lite akut här, sitter på jobbet, men jag kommer svara på era förtjusande inlägg senare. Ni är bara så jävla gulliga.

Ett kollektivt TACK så länge. Jag blir fan riktigt varm inombords. 

Tjohej så länge...Glad

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • GoodMangoo

Anton Chigurh skrev 2013-12-12 14:49:10 följande:
    Tack, min kära Krokus, tack så mycket, och nej, den är inte vadderad, jag håller den uppe för egen maskin, dock fyller jag förvisso inte ut luvan ända till spetsen men min ädlaste del tar upp ungefär 0,28 dm3, eller 15 x15,2 cm då. 15 är längden, 15,2 är omkretsen, ergo 4,84 cm i diameter. Så nu slipper du undra.

Årets bild !!! TACKAR...shiny.gif
    Haha misstänkte.............. eller hoppades på att jag skulle få en utförlig redogörelse SkrattandeKyss!!
    Q Silver skrev 2013-12-12 14:43:35 följande:
    Hade Anton stånd i 45 minuter, under de omständigheterna, så ska han fan ha årets GuldBoll, Zlatan kan slänga sig i väggen!
    Ingenting förvånar mig när det gäller Anton Cool!!!

• Anonym (Kvinna 2)
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-12-12 14:46:13 följande:
    Haha...helvete...jaja det här ska jag komma ihåg! Inte bara vacker...lurigt lömsk också...här blev man grundlurad öppet dessutom i forumet! Hittar jag dig...då DU!

Hahahahah, så sätt fart att leta får jag straff då???
  • Anonym (Fröken C)
    Anton Chigurh skrev 2013-12-12 14:30:10 följande:

Nu när omröstningen klar så då tror jag det är okej att visa en bild på vår vackra svenska natur ur sitt bästa perspektiv.

Å så är det ju snart jul. Igen.

http://www.familjeliv.se/hem/boothwalker/gallery/phph0xszz.jpg

Tjohej. 

Denna infon nedan är en upprepning, jag vet, men inte alla mina fans härinne vet om vilken uppoffring jag gjorde för att ta detta vackra kort. På denna ena stående natur vi har i Sverige.

Så ja, jag höll på att förfrysa röven vid tagningen, det var nollgradigt, duggregnade och blåste halv storm. Bara få fart på tomteblossen var ett rent helvete. Jag höll på i 45 minuter. Fick fan knappt på mig kläderna efteråt, så jävligt frös jag. BARA SÅ NI VET !!!

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
    Snyggt 6 pack! Och härligt jobbat :D
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-12-12 14:57:23 följande:
    Hahahahah, så sätt fart att leta får jag straff då???

Får fundera ut något pinsamt åt dig...för smisk och sånt gillar du väl bara!
  • engdahl
    Dress skrev 2013-12-12 13:36:41 följande:

Ok. Nu har jag hittat en rolig app med effekter så nu kommer en miniserie på temat så får vi se vad ni tycker ;) phpdrFSZT09219.jpg

Fint! Och jag visste att du skulle ha ett par fina bröst under den där BH:n du visat tidigare... :)
  • Fjäril Vingad
    I Rose I skrev 2013-12-12 14:46:34 följande:
    Bakifrån där mannen drar dig i håret och slår dig med ett bälte alternativ handflatan är värd att testas.
    Check...
  • Anonym (Kvinna 2)
    Anton Chigurh skrev 2013-12-12 14:30:10 följande:
    Nu när omröstningen klar så då tror jag det är okej att visa en bild på vår vackra svenska natur ur sitt bästa perspektiv.

Å så är det ju snart jul. Igen.

Tjohej. 

Denna infon nedan är en upprepning, jag vet, men inte alla mina fans härinne vet om vilken uppoffring jag gjorde för att ta detta vackra kort. På denna ena stående natur vi har i Sverige.

Så ja, jag höll på att förfrysa röven vid tagningen, det var nollgradigt, duggregnade och blåste halv storm. Bara få fart på tomteblossen var ett rent helvete. Jag höll på i 45 minuter. Fick fan knappt på mig kläderna efteråt, så jävligt frös jag. BARA SÅ NI VET !!!

En stor eloge till dig och du har en väldigt fin kropp!
  • engdahl
    Anonym (ny 3) skrev 2013-12-12 12:48:51 följande:

Oj och wow och herrejävvlar! En enastående vacker och läcker och sexig stjärt. Högsta poäng i min bok (fina trosor också) :)

Dig vill jag se MER av, baby...! ;)