• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Speak up
    Anonym (ny 3) skrev 2013-12-12 17:59:42 följande:
    [quote=71937163][quote-nick]Speak up skrev 2013-12-12 17:45:31 följande:[/quote-nick]Oh... My... G-...  Man vill ju inget annat än att bara sticka händerna rakt genom skärmen och känna lite! [/quote

Haha ja tänk vad smidigt det varit om man kunnat känna genom skärmen ;)
    Haha, nja.. Risken finns väl då att jag i så fall hade tagit mig igenom skärmen, hela jag! Skäms Då hade du fått se upp.
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-12-12 17:56:21 följande:
    Tur att du fatta piken

Ja mums-mums...som den sockertopp du är! Fattade även piken på första bilden med...har man inga kläder så blir man inte av med några...ville bara inte ge dig den glädjen! [/quote]

Hahahahaha, jag fick den glädjen ändå får du tag på något pinsamt????????[/quote]

Haha inte än...var väl mer att jag skulle göra något pinsamt...men hittar jag något som du har är det roligare...fegis!
  • straight arrow
    Anonym (Debut) skrev 2013-12-12 17:23:14 följande:
    God kväll alla! Vilka bilder ni bjuder på! Snygga kroppar och fint julkort Anton ;) 
    Snyggt där, Debut!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-12-12 17:51:13 följande:

Mörklagt rum och upplyst Mangoo. Vad är det bara vackert och sensuellt!
  • Anonym (Kvinna 2)
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-12-12 18:07:10 följande:
    Ja mums-mums...som den sockertopp du är! Fattade även piken på första bilden med...har man inga kläder så blir man inte av med några...ville bara inte ge dig den glädjen!

Hahahahaha, jag fick den glädjen ändå får du tag på något pinsamt????????[/quote]

Haha inte än...var väl mer att jag skulle göra något pinsamt...men hittar jag något som du har är det roligare...fegis! [/quote]

Hahaha, gör något pinsamt du jag har massor, men det håller jag för mig själv
  • Liberatated

Så het, så sexig så Mangoooo
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-12-12 19:03:49 följande:
    Hahahahaha, jag fick den glädjen ändå får du tag på något pinsamt????????

Haha inte än...var väl mer att jag skulle göra något pinsamt...men hittar jag något som du har är det roligare...fegis! [/quote]

Hahaha, gör något pinsamt du jag har massor, men det håller jag för mig själv [/quote]

Okej...fegis...vi får se om du faller på eget grepp eller så kanske jag hinner före med något rysligt...nästan kusligt pinsamt...vem vet kanske den där nyfikenheten tar över så du inte kan låta bli att inboxa...

Nåja...det visar sig! :X
  • Anonym (Kvinna 2)
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-12-12 19:27:05 följande:
    Haha inte än...var väl mer att jag skulle göra något pinsamt...men hittar jag något som du har är det roligare...fegis!

Hahaha, gör något pinsamt du jag har massor, men det håller jag för mig själv [/quote]

Okej...fegis...vi får se om du faller på eget grepp eller så kanske jag hinner före med något rysligt...nästan kusligt pinsamt...vem vet kanske den där nyfikenheten tar över så du inte kan låta bli att inboxa...

Nåja...det visar sig! :X[/quote]

Jag är ju jävligt nyfiken av mig, så kanske måste bara vänta och se vad du hittar på för pinsamt först
  • Matildet
    Speak up skrev 2013-12-12 17:42:03 följande:
    Oh VIP?! Det gillar jag. Skrattande Tack så mycket, sötnosen.

Hehehe... Alltid kul att "retas" lite. Fick de titta ut sen båda två, eller? Drömmer
    De kan komma att titta ut lite senare, wanna see?SkämsFlört
    Speak up skrev 2013-12-12 17:48:17 följande:
    Favorit i repris!!! SkrattandeHjärta Tack Matildet!
    Ingen orsak snyggingKyss

Abso-fucking-lutely.
  • Movit

Jag famlar i mörkret Mango....vi skulle mötas vid kullarna....alltså jag är nog så långt bort att jag varken ser eller känner några kullar....det enda som uppenbaras här är lutande tornet i Pisa......Jag ser två.....kanske jag kan se 4 kullar på din karta och jag tror dessvärre att de närmaste kullar jag är med med mitt torn i Pisa är de 7 kullarna runt Rom.....är jag i rätt region eller famlar jag helt i mörkret? Det verkar vara rätt mörkt hos dig med....

Fast å andra sidan är Italien känt för sina vacka konstverk och goda formgivning så mitt antagande var att det var här du befann dig.