• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Liberatated
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-12-15 10:48:35 följande:

Så fin smile1.gif
    Tack du snygga qvinna
  • sören lindkvist
    Matildet skrev 2013-12-15 04:29:09 följande:
    Nattuggla man är... Hittade visst en bild till. DET är den sista i denna serie...

Fin klyftaFlört
  • Liberatated
    GoodMangoo skrev 2013-12-15 11:12:44 följande:

Provar om jag ser den nu?
  • Anonym (qom)

Det var förresten väldigt underhållande att se för några dagar sedan hur en fejkprofil drev med henne och nån annan tjej hehe..
    Goodmangoo gick ju på det direkt och var snabb som attans med att lägga upp bilder på hans begäran hihi..också var han bara en fejkprofil som :-P

Säger lite om nivån på denna tråden. Den har inget seriöst syfte och ni som hänger här gör er bara till åtlöje..
    just sayin...

• Qwerty85
    Anonym (qom) skrev 2013-12-15 11:40:46 följande:
    Hahaha..lyckligt lottade :-P
    Bilderna hon lägger upp har ju varit i omlopp länge nu..haha..lyckligt lottade...vad komiskt
    Jaha? Hon är ändå snäll nog att dela med sig av sina former... och alla är inte stolpskott som sparar alla bilder på datorn och bläddrar igenom...

Mangon är en av de vackraste och snällaste människorna i denna tråd, kanske även hela FL... för att hon visar sin kropp med bilder som hon visat tidigare så ändras inte det faktumet att hon är en awesome människa!

Mango 1 - 0 Random knäppis!
  • Qwerty85
    Anonym (qom) skrev 2013-12-15 12:00:53 följande:
    Det var förresten väldigt underhållande att se för några dagar sedan hur en fejkprofil drev med henne och nån annan tjej hehe..
    Goodmangoo gick ju på det direkt och var snabb som attans med att lägga upp bilder på hans begäran hihi..också var han bara en fejkprofil som :-P

Säger lite om nivån på denna tråden. Den har inget seriöst syfte och ni som hänger här gör er bara till åtlöje..
    just sayin...
    Du hänger själv här... vad säger det då om dig?
  • Anonym (Mulen)

[quote=71960201][quote-nick]GoodMangoo skrev 2013-12-15 11:17:43 följande:[/quote-nick][/quote]

Dina bilder syns inte. Och det plingar inget... Snyft.

• Anonym (ops)

Du har så rätt

Qwerty85 skrev 2013-12-15 12:04:28 följande:

• Anonym (qom)
    Qwerty85 skrev 2013-12-15 12:03:32 följande:
    Jaha? Hon är ändå snäll nog att dela med sig av sina former... och alla är inte stolpskott som sparar alla bilder på datorn och bläddrar igenom...

Mangon är en av de vackraste och snällaste människorna i denna tråd, kanske även hela FL... för att hon visar sin kropp med bilder som hon visat tidigare så ändras inte det faktumet att hon är en awesome människa!

Mango 1 - 0 Random knäppis!
    Tänker inte kommentera mer än att  kvalitén på denna tråd är extremt dålig.
    Att sprida ut bilder på sin avklädda/nakna kropp för randoms och dessutom göra det flera gånger om, är inte snällt. Det är bara väldigt, väldigt obetänksamt och korkat gjort. Lite IQ badboll...

Förlåt, nu ska jag inte förstöra stämningen något mer i denna tråd. Var bara tvungen att ventilera mig lite...
  • Anonym (qom)
    Qwerty85 skrev 2013-12-15 12:04:28 följande:
    Haha, att jag har humor?

Tycker som sagt att denna tråden är ganska underhållande trots allt :-P