• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anton Chigurh
    Matildet skrev 2013-12-12 14:42:23 följande:
    Underbart, Anton!Skrattande
    Min förtjusande Matilde, du skall veta att dina ord värmer mer än du tror, jag blir glad på riktigt, riktigt, av dina komplimanger. Och får jag kanske tillägga att du är för jävla läcker för din egen del.

Tack, Matilde, tack så mycket, och ha en fortsatt skön dag. Kyss
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Q Silver skrev 2013-12-12 14:43:35 följande:
    Hade Anton stånd i 45 minuter, under de omständigheterna, så ska han fan ha årets GuldBoll, Zlatan kan slänga sig i väggen!
    Mmm, jag får erkänna att mitt gyllene stånd in höll sig alla 45 minuterna, jag må vara ståndaktig, men tom jag har en gräns, hur otroligt det än låter, men jag höll ut tillräckligt för att få till årets julkort, och eftersom jag inte fyrade av kanonen behövde jag liksom inte ladda om vilket underlättade i sammanhanget, men visst var det en prestation att alls få till denna förtjusande bild. Om jag säger så. 

Jag är nog fan bättre än jag vet.

Och tack, Silver, för dina förlösande ord.

//Anton...Skål
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Matildet
    Speak up skrev 2013-12-15 14:38:08 följande:
    Thihihi... Jag måste ju börja vara snäll nu när det lackar mot jul! Oskyldig
    Härligt att du gillar det så mycket, Tilda! SoligHjärta Puss på dig
    Det gör jag verkligen! Puss{#emotions_dlg.flower}
    Speak up skrev 2013-12-15 15:12:19 följande:
    Slänger in en gammal repris... 

Vad tycks, damerna? Solig
    Du är så...snygg, het, vacker OCH charmig, V. *Kan verkligen INTE sluta titta* {#emotions_dlg.flower} Börjar nästan smälta här...FlörtHjärta
    Speak up skrev 2013-12-15 14:51:57 följande:
    Oooh... Urläckert! Tungan ute *Slickar läpparna* Men sötnos, vad hände med min prenumeration då??? Skäms
    Du vet vart du hittar mig...heheOskyldig

Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    Anton Chigurh skrev 2013-12-15 15:02:49 följande:
    Min förtjusande Matilde, du skall veta att dina ord värmer mer än du tror, jag blir glad på riktigt, riktigt, av dina komplimanger. Och får jag kanske tillägga att du är för jävla läcker för din egen del.

Tack, Matilde, tack så mycket, och ha en fortsatt skön dag. Kyss
    Tack detsamma sköne Anton!Kyss{#emotions_dlg.flower}
    Abso-fucking-lutely.
  • Speak up
    Matildet skrev 2013-12-15 15:20:59 följande:
    Det gör jag verkligen! Puss{#emotions_dlg.flower}

Du är så...snygg, het, vacker OCH charmig, V. *Kan verkligen INTE sluta titta* {#emotions_dlg.flower} Börjar nästan smälta här...FlörtHjärta
    Du vet vart du hittar mig...heheOskyldig

Oj oj oj! Det var mycket beröm på en och samma gång. Tack Tilda... (Vad mer kan jag säga!) SkämsHjärta
  • Matildet
    Speak up skrev 2013-12-15 15:23:15 följande:
    Oj oj oj! Det var mycket beröm på en och samma gång. Tack Tilda... (Vad mer kan jag säga!) SkämsHjärta
    Ta bara åt digFlört
    Abso-fucking-lutely.
  • Anonym (Hmm 2)
    Speak up skrev 2013-12-15 15:12:19 följande:
    Slänger in en gammal repris... 

Vad tycks, damerna? Solig
    Hmm, känns bekant på något vis.

• Speak up
    Matildet skrev 2013-12-15 15:35:31 följande:
    Ta bara åt digFlört
    *Tar åt mig. Blir helt uppfylld* Skrattande{#emotions_dlg.flower} Whiiie!
  • Hojtar
    Anonym (ass for days) skrev 2013-12-15 14:54:12 följande:

Bidrar med en liten rumpbild Flört

Oj.... mycket fin bakdel....