• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Scania \8/)
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-18 22:30:44 följande:
    Min tönt
    Jag har kikat genom dina bilder du lagt upp här Ensam.. Jag vet vem du är, har aldrig sett dig som het förr, men nästa gång jag träffar på dig så ska jag bjuda med dig på ett par öl ;)
  • Anton Chigurh
    Anonym (KMP)heartbeat.gif skrev 2013-12-18 21:16:10 följande:
    Min  underbara ,sexiga och vältränade tomte HjärtaKyss...Ta av dig mössorna och kom hit.... Flört

( Måste berömma dig för att du valt en sådan vacker och naturskön plats...du har känsla duSkrattande )
    Jag är på väg Älskling,Hjärta men eftersom jag ju åker tåget väntar jag med att ta av mig luvorna tills jag knackar på dörren din. En del resenärer skulle med all säkerhet uppskatta att jag skippade luvorna, men det gäller nog inte alla, jag vill undvika att bli avslängd i farten. X 2000 brukar köra i 180 knyck !!! 

Du har fått mig utslängd ur ett bibliotek redan, Gumman, men det tar lite hårdare om det skulle bli från tåget. Och så har jag redan betalt biljetten. Jag tror inte det är lönt att kräva pengarna åter !!!

Puss, Goding. Vi ses.

( Jag är glad, mycket glad, att du har noterat mitt val av bakgrund, vackrare plats är svårt att uppbringa. Jag letade länge. Och intensivt).
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (Ensam..)
    Anonym (Scania \8/) skrev 2013-12-19 01:33:56 följande:
    Jag har kikat genom dina bilder du lagt upp här Ensam.. Jag vet vem du är, har aldrig sett dig som het förr, men nästa gång jag träffar på dig så ska jag bjuda med dig på ett par öl ;)
    Haha aj då! Vem är du då?
  • Anton Chigurh
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-19 06:20:06 följande:
    Haha aj då! Vem är du då?
    Han känner dig !!!  Men inte sett dig som het, inte förrän NU...herregud alltså !!!

En sak är säker. Han är totalt blind. Med tanke på vad du har visat upp här Lonely, så går det fan inte å undvika att se din skönhet och utstrålning. Det behöver du inte visa dig utan kläder för att en man med, åtminstone ledsyn, skall se. Jag vet inte hur i helvete han kan uttala sig som han gör, Scania, gissningsvis har han en lillebror som tolkar bilderna åt honom.

Så har du en "manlig" kompis, Lonely, som är blind, totalt blind, förmodligen med en lillebror som inte blir tonåring ännu på ett bra tag. Så är det honom du "letar" efter....

Jag är tämligen säker på min sak här.
  • Anton Chigurh

Å så tackar jag alla er, ni underbara mänskor,Glad som kommenterat min julhälsning tidigare i tråden, jag kommer tacka er lite bättre senare, men just nu måste jag göra lite nytta, ..... en stor jävla kram så länge.

Och må eran dag dag, denna dag, i nådens år 2013, bli en riktigt skön dag...

Tjohej

//Anton dance.gif

• straight arrow

God morgon tråden!

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • GoodMangoo
    kanalltidblibättre skrev 2013-12-18 22:11:10 följande:

Kitjiinggg! Haha Mangon verkar inte uppskatta marskattens spel för fel kisse

Haha ja absolut...så är det ju Flört.
  • Påven Johanna
    straight arrow skrev 2013-12-19 07:13:38 följande:
    God morgon tråden!
    Trodde först att det var penisen som avbildats, tänkte: vågat (och onekligen rejält tilltagen också), men nu undrar jag om det är armen? Eller? 
  • kanalltidblibättre

Javisst Mango, kände väl det! Man vill väl inte att den som sjunger nedanför ens balkong plötsligt vänder sig om och sjunger åt ett annat fönster😃 Påven, vågat var ordet😃

• GoodMangoo
    kanalltidblibättre skrev 2013-12-19 07:55:45 följande:
    Javisst Mango, kände väl det! Man vill väl inte att den som sjunger nedanför ens balkong plötsligt vänder sig om och sjunger åt ett annat fönster Påven, vågat var ordet

Tror du missade blinkögatFlört. I denna tråd är vi alla allas egendom Skrattande.