• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Liberatated
    GoodMangoo skrev 2013-12-19 16:54:13 följande:

When vanity struck upon it's virtue I be sure to get us first role my beautiful goddess on earth
  • Qwerty85
    GoodMangoo skrev 2013-12-19 16:54:13 följande:

Oj! Vilken vacker och sensuell bild! Tummen upp för den Mango!! Solig
  • shenman

[quote=72004506][quote-nick]GoodMangoo skrev 2013-12-19 16:54:13 följande:[/quote-nick][/quote] Alltid lika underbr :)

• stief84
    Matildet skrev 2013-12-18 19:56:06 följande:
    Hihi jag lyssnade faktiskt på Nightmare long vid 01 inatt, med hörlurar såklart Den får de gärna spela, den är asbra. My friend of misery är också riktigt fin, jäkligt bra solo där. 

Men eller hur, kan folk bara sluta rösta på Enter Sandman och Nothing Else Matters? Visst är de bra, men lite variation tack svennebananer Mm...Unforgiven funkar alltid.  Alltid varit en favorit.

Tack, det ska jag verkligen kolla upp! Förresten, kollat upp spelningen de hade i Antarktis? Så cool den varHoppas internet är med mig också bara, nu är det ganska slött... :/

Men får väl se det nya Family Guy avsnittet jag tog ner på datorn så länge Sen måste det gå bättre. 

Aww, tack gulle du! Du är precis lika gullig, tycker jag

Puh nu har jag vilat skallen efter sparring hela kvällen igår så nu kan man svara.

Hehe jag lyssnar på den säkert 20 gr om

dagen den får mig att tagga till.

Ja kolla upp den om du inte gjort det den är helt sagolik live nu med hans gyllene röst.

Hoppas nätet ditt funkar bättre.

Btw repris eller inte den bilden gillas mkt som du la upp, riktigt vacker.

:-*
  • Fenina

>> det är okej att tänka fel, så länge man tänker själv <<
  • GoodMangoo
    Anonym (ops) skrev 2013-12-19 16:59:02 följande:
    Nice mango :) man kan bara så och fån stirraInte mig emot Flört!
    mrme skrev 2013-12-19 17:02:08 följande:
    Het mango [quote=72004506][quote-nick]GoodMangoo skrev 2013-12-19 16:54:13 följande:[/quote-nick]

SoligCool!!
    Zack skrev 2013-12-19 17:11:42 följande:
    Hujedamig vad du är läcker! Hade James Blunt inte redan skrivit sången "You're beautiful" så hade jag nog tagit fram guran och knåpat ihop något liknande riktad till dig..men nu räcker det ju med att hänvisa till den sången :)

Mmm och jag tänker på dig när jag hör " I´m sexy and I know it" Flört.
    Liberatated skrev 2013-12-19 17:15:45 följande:
    When vanity struck upon it's virtue I be sure to get us first role my beautiful goddess on earth
    Trådens poet Kyss{#emotions_dlg.flower}!!

PPP- stabil idag hör jag Flört!!
    Qwerty85 skrev 2013-12-19 17:17:14 följande:
    Oj! Vilken vacker och sensuell bild! Tummen upp för den Mango!! Solig
    Tack QW.... alltid roligt med proffsutlåtande Skål!!
    shenman skrev 2013-12-19 17:22:35 följande:
    [quote=72004506][quote-nick]GoodMangoo skrev 2013-12-19 16:54:13 följande:[/quote-nick][/quote] Alltid lika underbr :)
    Vem är du........ mystiska varelse Drömmer??

• Qwerty85
    Fenina skrev 2013-12-19 17:29:58 följande:

Oj oj Fenina... den där kroppen... den är så vacker och het!! *grrrr* Flört
  • stief84
    Fenina skrev 2013-12-19 17:29:58 följande:

Wow så vacker du är, riktigt fin!
  • Liberatated
    GoodMangoo skrev 2013-12-19 17:31:51 följande:

SoligCool!!
    Zack skrev 2013-12-19 17:11:42 följande:Hujedamig vad du är läcker! Hade James Blunt inte redan skrivit sången "You're beautiful" så hade jag nog tagit fram guran och knåpat ihop något liknande riktad till dig..men nu räcker det ju med att hänvisa till den sången :)

Mmm och jag tänker på dig när jag hör " I´m sexy and I know it" Flört.Trådens poet Kyss{#emotions_dlg.flower}!!

PPP- stabil idag hör jag Flört!!
    Qwerty85 skrev 2013-12-19 17:17:14 följande:Oj! Vilken vacker och sensuell bild! Tummen upp för den Mango!! Solig
    Tack QW.... alltid roligt med proffsutlåtande Skål!!Alltid lika underbr :)
    Vem är du........ mystiska varelse Drömmer??

[/quote]Hehe det är en är att inte förringa
  • Fenina
    Qwerty85 skrev 2013-12-19 17:34:15 följande:
    Oj oj Fenina... den där kroppen... den är så vacker och het!! *grrrr* Flört
    Ohhh tack vännen
    stief84 skrev 2013-12-19 17:36:04 följande:

Wow så vacker du är, riktigt fin!
    Vad snällt! Tack!