• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Ensam..)
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-12-20 20:55:29 följande:

Tack! smile5.gif Världen är en underbar plats...när Ensam är naken! smile5.gif
    Haha ja folk kan ju tro att jag inte gör annat än att vara naken. Men jag kan avslöja... Jag äger faktiskt kläder med
  • Anonym (KMP)
    Anton Chigurh skrev 2013-12-20 16:35:29 följande:
    Det kommer.....det kommer. Lite närmare JUL. Jag tänker inte svika mina fans. Dock så tog tändstickorna slut innan alla tomteblossen var slut, det VAR ett rent helvete att få fart på eländet, duggregn, halv storm....det är inte dom enklaste förutsättningarna, men för alla vackra Damers skull här, så kämpade jag på, att jag efter en stund höll på att förfrysa röven tillhör liksom min natur att stå ut med, att offra mig för Damerna här, för konsten. Och jag fortsatta fotografera trots att jag fick göra detta utan tända tomtebloss, ståndaktig som jag är.
    Som lite kuriosa kan jag nämna att jag bara kunde ta ett kort per tänt tomtebloss. Tänk dig själv vilken outhärdlig stress jag utsatte mig själv för vid vare enskild bild som skulle förevigas. Jag är glad, synnerligen glad, att jag fått uppskattning för min insats, det gör att det var värt att lida för er skull. 

Min egen, UNDERBARA kvinna Hjärtakan intyga att jag led nåt oerhört direkt efteråt, jag hade vissa svårigheter att tom prata.

Mer bloss i bilden !!!  Det kommer. Som sagt.

Kram, //Anton
    Jodå, visst kan jag intyga det Flört
    Jag var ju inte på plats... Då hade det inte blivit tid för fotografering...Flört... Då hade vi haft annat för oss Drömmer

Men vi pratade med varandra i telefonen strax efter, och ni anar inte hur frusen och sårbar vår tuffa, manliga Anton kan bli ...och vet ni... det gör honom ännu mer underbar Hjärta
    Puss min älskade Anton Hjärta
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-20 21:01:43 följande:
    Haha ja folk kan ju tro att jag inte gör annat än att vara naken. Men jag kan avslöja... Jag äger faktiskt kläder med

Haha...men det klär dig verkligen att vara utan! Spelar nog ingen roll vad för plagg du har på dig inget överträffar det fina du visar oss så det så! Sen får folk tänka vad dom vill...menar så inte du ska bevisa med massa kort påklädd!
  • Anonym (KMP)
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-20 20:35:30 följande:
    Suddig men mättande
    Du är helt outstanding i att posta sensuella bilder med en sådan intim värme... Hatten av ... Jag förstår att alla män blir som tokiga i dig. Jag är heterosexuell och mycket äldre än dig , men jag måste säga  " Gud vad läcker du är " Det bara är så. Inget kan ändra på det {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (Ensam..)
    Anonym (KMP) skrev 2013-12-20 21:14:29 följande:
    Du är helt outstanding i att posta sensuella bilder med en sådan intim värme... Hatten av ... Jag förstår att alla män blir som tokiga i dig. Jag är heterosexuell och mycket äldre än dig , men jag måste säga  " Gud vad läcker du är " Det bara är så. Inget kan ändra på det {#emotions_dlg.flower}
    Vad glad jag blir att höra det från dig C! Jag beundrar dina bilder med, din kropp är ju gudomligt snygg ( också hetro )
  • Anonym (KMP)
    Anton Chigurh skrev 2013-12-20 10:56:13 följande:
    Jag kan aldrig få nog av din röv, Älskling...jag kan aldrig få nog av dig.Hjärta 

Du är den vackraste...blowkiss
    Om du visste hur mycket detta betyder för mig ... fast det vet du nog Hjärta
    Puss min underbara Anton Kyss
  • mrme
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-20 20:52:09 följande:
    Känner mig generös och bjuder på en framsida med!
    ja och inte blev dom mindre heta av det här .    har lite svårt att finna ord .  du är helt enkelt het ...
  • Anonym (Ensam..)
    mrme skrev 2013-12-20 21:31:11 följande:
    ja och inte blev dom mindre heta av det här .    har lite svårt att finna ord .  du är helt enkelt het ...
    Hehe.. Tack mister
  • Anonym (KMP)
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-20 21:16:53 följande:
    Vad glad jag blir att höra det från dig C! Jag beundrar dina bilder med, din kropp är ju gudomligt snygg ( också hetro )

Sug åt dig bara!...och tack snälla du