• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Speak up
    Matildet skrev 2013-12-20 13:45:18 följande:
    NN, kan du fixa mina naglar? Flört Så snygga!
  • NyttNamn
    Matildet skrev 2013-12-20 13:45:18 följande:
    NN, kan du fixa mina naglar? Flört Så snygga!
    Absolut! Sväng förbi här bara så fixar vi till nåt! KyssSolig
    Pour some sugar on me...
  • Matildet
    NyttNamn skrev 2013-12-20 13:50:22 följande:
    Absolut! Sväng förbi här bara så fixar vi till nåt! KyssSolig
    Lätt att jag gör! Skulle vara roligt att ha snygga naglar på nyår eller nåtSolig *Är helt seriös, du är f*n snäppet bättre än min kompis på naglar*Skål
    Abso-fucking-lutely.
  • NyttNamn
    Matildet skrev 2013-12-20 14:04:26 följande:
    Lätt att jag gör! Skulle vara roligt att ha snygga naglar på nyår eller nåtSolig *Är helt seriös, du är f*n snäppet bättre än min kompis på naglar*Skål
    Tack snälla du! Kul att höra faktiskt Glad
    Det är ju bara nåt jag håller på med för mitt eget nöjes skull, som pyssel och terapi... *S* 

Tvivlar på att vi bor i närheten av varandra, men om vi gjorde skulle jag absolut kunna fixa! Solig
    Pour some sugar on me...
  • Matildet
    NyttNamn skrev 2013-12-20 14:07:27 följande:
    Tack snälla du! Kul att höra faktiskt Glad
    Det är ju bara nåt jag håller på med för mitt eget nöjes skull, som pyssel och terapi... *S* 

Tvivlar på att vi bor i närheten av varandra, men om vi gjorde skulle jag absolut kunna fixa! Solig
    Nog är det alltid lite terapi-aktigt att hålla på med det...att få dom fixade också Glad Sist jag fixade naglarna var på salong, vanliga akrylnaglar innan J (kompisen) skulle till USA. Bara nånting vi brukar göra efter en heldags-shoppingFlört 

Hmmm...finns alltid tåg isåfallSolig Själv bor jag i huvudstaden. 
    Abso-fucking-lutely.
  • Anton Chigurh
    kanalltidblibättre skrev 2013-12-20 13:27:38 följande:
    Anton Chigurh skrev 2013-12-12 14:30:10 följande:
    Tjohej.
    Denna infon nedan är en upprepning, jag vet, men inte alla mina fans härinne vet om vilken uppoffring jag gjorde för att ta detta vackra kort. På denna ena stående natur vi har i Sverige.
    Så ja, jag höll på att förfrysa röven vid tagningen, det var nollgradigt, duggregnade och blåste halv storm. Bara få fart på tomteblossen var ett rent helvete. Jag höll på i 45 minuter. Fick fan knappt på mig kläderna efteråt, så jävligt frös jag. BARA SÅ NI VET !!!

Skön bild. Håller med Speak up att den innehåller intressanta undertoner av .. något.
    Du skriver att "få fart på tomteblossen".  ? Vilka bloss? Jag kan ana mig till att tomten har ett bloss. Och de ska man ju skämmas om man inte får fart på. Vill du har mera "bloss" i bilden? hmm.
    Det kommer.....det kommer. Lite närmare JUL. Jag tänker inte svika mina fans. Dock så tog tändstickorna slut innan alla tomteblossen var slut, det VAR ett rent helvete att få fart på eländet, duggregn, halv storm....det är inte dom enklaste förutsättningarna, men för alla vackra Damers skull här, så kämpade jag på, att jag efter en stund höll på att förfrysa röven tillhör liksom min natur att stå ut med, att offra mig för Damerna här, för konsten. Och jag fortsatta fotografera trots att jag fick göra detta utan tända tomtebloss, ståndaktig som jag är.
    Som lite kuriosa kan jag nämna att jag bara kunde ta ett kort per tänt tomtebloss. Tänk dig själv vilken outhärdlig stress jag utsatte mig själv för vid vare enskild bild som skulle förevigas. Jag är glad, synnerligen glad, att jag fått uppskattning för min insats, det gör att det var värt att lida för er skull. 

Min egen, UNDERBARA kvinna Hjärtakan intyga att jag led nåt oerhört direkt efteråt, jag hade vissa svårigheter att tom prata.

Mer bloss i bilden !!!  Det kommer. Som sagt.

Kram, //Anton
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • shenman
    GoodMangoo skrev 2013-12-20 09:21:29 följande:
    Griljera skinka!!

Kan inte se bilden, blir sp besviken :(
  • Anton Chigurh
    shenman skrev 2013-12-20 16:43:49 följande:

Kan inte se bilden, blir sp besviken :(
    Den är fin, den bilden, den är mer än fin, den är nåt helvetes vacker. Krokus är nåt in i helvete vacker. Krokus är en skönhet.Glad
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (BU)
    Anton Chigurh skrev 2013-12-20 16:46:32 följande:
    Den är fin, den bilden, den är mer än fin, den är nåt helvetes vacker. Krokus är nåt in i helvete vacker. Krokus är en skönhet.Glad
    Meeh... jag kan ju för fan inte heller se sköna miss mango Skrikandes