Inlägg från: straight arrow |Visa alla inlägg
  • straight arrow

Helkroppstråden

Peeptoe skrev 2013-10-10 18:11:12 följande:
    Jag måste bara berätta en sak.
    Jag är så glad att jag snubblade in här för nåra veckor sen! Schysst med en tråd där alla är välkomna, korta, långa, runda, smala, kvinnor OCH män. Och ALLA är så fina! (ingen nämnd ingen glömd)

En jobbig biverkning bara... har märkt att jag börjat fantisera om hur folk ser ut nakna. Kassörskan på ICA blir ett kurvigt bombnedslag i lack och kollegan med de vackra armarna har en minst lika vacker och ådrig.. ehrmm.. 
    Blir väldigt svårt med koncentrationen emellanåt Flört

PUSS på er! Kyss
    Visst är det en härlig tråd, för det mesta är alla positiva och glada kring alla olika kroppar och kroppsdelar.
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • straight arrow
    Anonym (ZOO 3) skrev 2013-10-11 06:25:55 följande:

{#emotions_dlg.flower} Trevlig fredag {#emotions_dlg.flower}!!
    Äntligen fredag! 

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • straight arrow

Glöm inte bort att det finns ett värde i att applådera och berömma de som är modiga nog att visa att här är jag, så här ser jag ut.

Anonym (???) skrev 2013-10-12 12:09:06 följande:
    Alltså jag tycker ju att det är mer konstigt när man GILLAR alla kroppar man ser. Det förstår inte jag! Ja, jag har fattat det där alla en del tycker att ALLA har nåt fint....etc etc. men det verkar ju inte riktigt vara så här i tråden heller utan det räcker att man visar ATT man har en kropp så blir det glada hejarop.

• straight arrow
    Anonym (???) skrev 2013-10-12 13:04:29 följande:
    Jag håller inte alls med om att det är modigt. Varför skulle det vara det?

Det finns många som har skrivit: tänk om jag vågade lägga upp en bild, nej jag vågar inte, tänk om nån känner igen mig, tänk om ingen tycker jag är fin. Att trotsa de tankarna och de som klankar ned på allas utseende, det är modigt.
  • straight arrow
    småsugen skrev 2013-10-12 18:16:52 följande:
    Men HUR gör man för att ladda upp en bild från sitt galleri i tråden?

www.familjeliv.se/hem/smasugen/gallery/phpta6zzp.jpg

Kan du öppna adressen till bilden i ett nytt fönster, högerklicka på bilden och välj "kopiera", då kan du klistra in bilden i ett nytt inlägg här i tråden
  • straight arrow

[quote=71364593][quote-nick]Anonym (Blyg) skrev 2013-10-12 21:05:06 följande:[/quote-nick][/quote]

Inget att vara blyg för, jättefint!

• straight arrow

Det verkar vara bakverk som är temat i dag...

• straight arrow

Ha en fortsatt trevlig kväll alla!
  • straight arrow
    Anonym (rund) skrev 2013-10-23 23:10:21 följande:
    En matlagningsbild:

Fejkat. Den har HAN snott från nätet, bildgoogla så finns den på tumblr.com
Svar på tråden Helkroppstråden