Inlägg från: straight arrow |Visa alla inlägg
  • straight arrow

Helkroppstråden

Fick ett önskemål från en anonym om mera hår på bilderna... det måste ju givetvis uppfyllas

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • straight arrow
    some day skrev 2013-11-05 20:57:10 följande:
    Inte så avklätt ikväll heller...
    Ändå mycket suggestivt och spännande! Lagom retsamt...
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • straight arrow
    celineswaltz skrev 2013-11-05 21:19:37 följande:

Jag vet... i suddigaste laget...
    men vackert... rysligt vackert!
  • straight arrow

[quote=71601188][quote-nick]Anonym (big fish) skrev 2013-11-06 16:14:32 följande:[/quote-nick][/quote] Aja baja. Egna bilder här i tråden inte sånt man hittat på nätet...

• straight arrow

Nästan alla väljer ju bilder som framhäver dem på bästa sätt... det tar ju ofta många försök innan man hittar någon som man är nöjd med.  

• straight arrow
    Anonym (???) skrev 2013-11-07 10:54:02 följande:
    Så du menar att många INTE aktivt väljer att dölja detta då? Med underkläder? Och väljer att svanka och puta med brösten, inbilla inte mig att ni alltid går runt så!!! Men sen vet ju jag också att det finns skillnader på kroppar. Men på alla människor ändras kroppen med åldern eller med graviditet. Det kan varken silikon eller botox ta bort. Min åsikt är att en kropp inte endast är perfekt i 20-års åldern. Och jag HATAR att man tycker att det är MODIGT att visa en kropp som inte ser ut som en 20-årings.
    Det borde inte behöva vara modigt att göra det, det borde vara naturligt och självklart att se precis hur man vill, men så länge det finns människor som "FVLOVESJV" som kallar FV och andra för äckliga så är det tyvärr det. 
  • straight arrow
    Anonym (Lojsan) skrev 2013-11-07 13:33:09 följande:
    Oj! Det var en mycket vacker rumpa... Glad
  • straight arrow
    GoodMangoo skrev 2013-11-07 15:18:02 följande:

Fint! Glad
  • straight arrow
    GoodMangoo skrev 2013-11-07 20:15:11 följande:

Själv behöver jag hjälp med att byta däck Drömmer
    Jag fixar det - har garageplats, garagedomkraft och skruvdragare... bara kom förbi du. Flört
  • straight arrow

God morgon! 

Svar på tråden Helkroppstråden