• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • GoodMangoo
    Speak up skrev 2013-12-29 19:13:16 följande:
    Haha, i rätt stad i alla fall. Flört Men var inte orolig du. Jag stannar nog här. Drar inte iväg till någon "destination okänd". Flört
    OkändFörvånad??? Du har sett mer av mig än många andra........ tror du skulle känna dig ganska hemma Drömmer.
    Movit skrev 2013-12-29 19:12:05 följande:
    Nu får du mig nästan generad.....I am not worth it.....Skäms

Låt mig avgöra det {#emotions_dlg.flower}!!
  • sören lindkvist
    Matildet skrev 2013-12-29 19:13:18 följande:
    Ha! Om jag inte kan göra en Tequila sunrise??Förvånad Jag som är halv-latino och allt! Klart jag vet detFlört Eller inte...nej, det kan jag ej. Aldrig druckit den ens.  Du får vara "bartendern" dåSkämsGlad

Jaså, jag trodde jag var underbar jag?Oskyldig Flört *Knäpper upp bh:n och bara väntar på din pirrande tunga"Kyss

Du är en riktig retstickaFlört Jag tror du njuter av att göra oss karar sugna!!! Tycker det är dax för en bild där du gjort dina härliga bröst vårtor styva som gele hallonTungan ute
  • Matildet
    Speak up skrev 2013-12-29 19:17:48 följande:
    Hehe, äsch då! En Screwdriver låter fint. Ta en sån du. Flört

Ehmn... Just nu är du lite både och. Skäms *Gör stora ögon när din BH går upp. Sväljer hastigt* Hjärta
    Du får en likadan då! Eller så får du nöja dig med Captain Morgan (som jag har) och Jack Daniels så blandar jag i det söta i mina drinkarGlad

*Vill se din reaktion när jag närmar mig dig och du ser att jag kan slicka mina egna nipplar* SkämsFlört
    Abso-fucking-lutely.
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-12-29 19:19:31 följande:
    OkändFörvånad??? Du har sett mer av mig än många andra........ tror du skulle känna dig ganska hemma Drömmer.

Låt mig avgöra det {#emotions_dlg.flower}!!
    Haha, säkert. Menar bara att jag inte vet exakt var du bor. Jag har bara ett riktmärke ju! Flört Och hur många lägenheter (och villor) finns inte runtomkring den skolan??? Skäms
  • NHult

jösses vilka härliga bakdelar ni har tjejer,
    Å du stackars ensamma flicka vill ju nästan göra dig sällskap, vad sägs om lite rumpmassage ;)
    Mango lika vacker som alltid och söt som en nyplockad Mango ;) 

Bloggar lite här på FL <3
  • Speak up
    Matildet skrev 2013-12-29 19:22:56 följande:
    Du får en likadan då! Eller så får du nöja dig med Captain Morgan (som jag har) och Jack Daniels så blandar jag i det söta i mina drinkarGlad

*Vill se din reaktion när jag närmar mig dig och du ser att jag kan slicka mina egna nipplar* SkämsFlört
    Rom duger fint åt mig, Tilda! Solig Ge mig ett glas bara.

Ehmn... (Gillar inte ordet "nipplar". Det är så fult.) Flört Men jag lovar att jag skulle bli helt till mig i kläderna av den synen! Skäms
  • GoodMangoo
    Speak up skrev 2013-12-29 19:23:06 följande:
    Haha, säkert. Menar bara att jag inte vet exakt var du bor. Jag har bara ett riktmärke ju! Flört Och hur många lägenheter (och villor) finns inte runtomkring den skolan??? Skäms
    Om du börjar knacka dörr nu så borde du nå mig innan midnattSkrattande. Tänk vad mkt gött du lär snubbla över på vägen hit Drömmer.
  • Anonym (Ensam..)
    NHult skrev 2013-12-29 19:23:59 följande:

jösses vilka härliga bakdelar ni har tjejer,
    Å du stackars ensamma flicka vill ju nästan göra dig sällskap, vad sägs om lite rumpmassage ;)
    Mango lika vacker som alltid och söt som en nyplockad Mango ;) 

Bloggar lite här på FL <3
    Ja tack
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    GoodMangoo skrev 2013-12-29 19:11:33 följande:
    Nära, nära........... farligt nära !!

PPP- jaså..... du var i krokarna ändå !!??

Haha...var inhyrda som fixade det...själv kommer jag imorgon eller övermorgon passera!
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-12-29 19:25:06 följande:
    Om du börjar knacka dörr nu så borde du nå mig innan midnattSkrattande. Tänk vad mkt gött du lär snubbla över på vägen hit Drömmer.
    Tsss... Kan du inte ens avslöja om det är villa eller lägenhet? (Det skulle kunna halvera mitt letande.) Drömmer