• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Matildet
    GoodMangoo skrev 2013-12-29 19:39:32 följande:

Jättefin!{#emotions_dlg.flower}
    Abso-fucking-lutely.
  • GoodMangoo
    Speak up skrev 2013-12-29 19:43:00 följande:
    Mmmh... Är detta en flirt? Drömmer
    Haha......... tolka det som du vill Drömmer!!
  • Movit
    GoodMangoo skrev 2013-12-29 19:39:32 följande:

Mangoo...vad ska jag ta vägen med dig...jag blir ju helt mållös när du visar sånt här sagolikt vackert...virtuell kälek vid första ögonkastet....
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-12-29 19:44:33 följande:
    Haha......... tolka det som du vill Drömmer!!
    Hursomhelst ser du väldigt fin ut! Glad Just nu roterar namnet på ditt bostadsområde runt, runt i skallen på mig... Skrattande Hahaha!
  • GoodMangoo
    Matildet skrev 2013-12-29 19:43:44 följande:
    Jättefin!{#emotions_dlg.flower}

GladSolig!!
    Movit skrev 2013-12-29 19:44:33 följande:
    Mangoo...vad ska jag ta vägen med dig...jag blir ju helt mållös när du visar sånt här sagolikt vackert...virtuell kälek vid första ögonkastet....
    Vet en massa ställen vi skulle kunna rymma till Drömmer!
  • Anonym (ops)

Snyggate tjej får man leta länge efter . Mango du har en helt perfekt kropp och ett underbart skönt ansikte . Man vill bara falla på knä och tillbe dig . För du måste vara en gudinna . :) man jan göra mycket intressanta saker ned en man som ligger på knä förresten [quote=72073972][quote-nick]GoodMangoo skrev 2013-12-29 19:39:32 följande:[/quote-nick][/quote]

• GoodMangoo
    Speak up skrev 2013-12-29 19:47:31 följande:
    Hursomhelst ser du väldigt fin ut! Glad Just nu roterar namnet på ditt bostadsområde runt, runt i skallen på mig... Skrattande Hahaha!
    Kom och rodda mig då Skrattande!!
  • Anonym (ops)

Är så till mig att jag glömt hur man stavar snyggare

Anonym (ops) skrev 2013-12-29 19:48:31 följande:
    Snyggate tjej får man leta länge efter . Mango du har en helt perfekt kropp och ett underbart skönt ansikte . Man vill bara falla på knä och tillbe dig . För du måste vara en gudinna . :) man jan göra mycket intressanta saker ned en man som ligger på knä förresten [quote=72073972][quote-nick]GoodMangoo skrev 2013-12-29 19:39:32 följande:[/quote-nick]

[/quote]
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-12-29 19:48:53 följande:
    Kom och rodda mig då Skrattande!!
    Haha, jag skulle kunna vara hos dig på 15 minuter! Bara så du vet. Haha! Solig
  • Movit
    GoodMangoo skrev 2013-12-29 19:48:08 följande:
     Vet en massa ställen vi skulle kunna rymma till Drömmer!

Till himlen....den 7:e i ordningen där molnen är rosa är ett alternativ... Flört