• Snuskig1
    MrMom skrev 2014-09-06 11:15:56 följande:

Go middag du snuskiga! :)

Snyggt!!

Tackar! Detsamma hörredu :)
  • Snuskig1
    Anonym (Tanten) skrev 2014-09-06 12:19:10 följande:

Anmälda och borttagna.

Precis som blomkrukan sa så är det några som är väldigt heta på anmälningsknappen.

Har själv fått många bortplockade som verkligen inte anspelar på sex, inget att göra något åt.
  • Snuskig1

Vackra kvinna!

Tror jag har likadana hållare:)

Celines Essence skrev 2014-09-06 13:11:51 följande:

Så här till hösten passar det väl bra med nyinköpta handskar...

• Snuskig1

Ska finnas i tråden om de inte blivit anmälda :)

MrMom skrev 2014-09-06 13:16:17 följande:

Upp till bevis!! :)

• Snuskig1
    grumlig skrev 2014-09-06 13:30:26 följande:

Tar en till det är ju lördag ;)

Jag tar gärna en alla dagar:)
  • Snuskig1
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-09-06 13:42:55 följande:

Ang borttagna bilder...

Varför blir ni förvånade och förbannade när ni bryter mot reglerna som är satta, jag tror inte det är folk som anmäler utan moderatorerna som satt ner foten på den utvecklingen tråden gått åt. Vissa dagar är det som nästan vilken porrsida som helst och det är ni som gjort själv till vad det är idag. Tänkvärt att skylla på andra när boven sitter en armlängd från fingerspetsarna!

Jag kan utan omsvep erkänna att jag är en av dem som visat för mycket, mest för att jag inte tänkt mig för innan jag postat. De bilderna har jag inte reagerat på att de blivit borttagna utan det är ju bara rätt. Det som är konstigt är att bilder som definitivt inte brutit mot regler eller varit snuskiga ens lite blivit anmälda och då är det inte konstigt att man undrar vad det var med just den bilden som fick någon att lacka ur. Jag försöker tänka på att inte posta för naket här nu
  • Snuskig1
    goaskalice skrev 2014-09-06 17:24:49 följande:

Tack, men visar mer fläsk än vanligt så det gör inget att den blir anmäld och borttagen snart

Fabulös som alltid Alice :)
  • Snuskig1
    straight arrow skrev 2014-09-07 08:30:14 följande:

God morgon. Dagens bild kommer från gymmet

Fin du är:)
Svar på tråden Helkroppstråden