• villaste

Helkroppstråden

Fröken36 skrev 2015-01-01 12:41:37 följande:
    Omg, ska jag slå han med julpynt eller? Solig
    Hahaha slå in honom till dig annars

Jag e klar med honom
  • villaste
    Fröken36 skrev 2015-01-01 12:53:10 följande:
    Haha, nej tack..jag kan inte ta alla dina rester...men jag kan ta dig om du är sugen. Flört
    Är väl bra deal? Jag testkör å sätter en stämpel så slipper du ha dåliga ligg

Tack för erbjudandet men är mest för killar faktiskt
  • villaste
    Fröken36 skrev 2015-01-01 13:03:38 följande:
    Hahahahaha, det har du fan rätt i!! Solig Tungan ute  Hur var JTP då? Nåt att ha? Wild ride? 

Fan vad synd, hade ju velat klämma på melonerna lite. Drömmer
    Haha nä du.. Ska inte avslöja nåt i tråden haha
  • villaste

Men seriöst, han la upp bilden på oss.. Dessutom har jag inte gått in på nåt privat angående honom.. Finns ingen anledning att göra det

• villaste

Nej jag tvingade honom att lägga ut bilden, därför han såg så vettskrämd ut på den

Nä men som sagt alla är olika och det finns olika anledningar till att man hänger i tråden.. Alla är inte här pga dåligt självförtroende, vissa tycker bara att det är kul att visa upp sig och då om man träffats här så är det kul att göra det ihop

• villaste
    Aros02 skrev 2015-01-01 16:57:16 följande:
    Håller med, det är ett ytterst bräckligt argument som inte håller särskilt långt när man synar det. Men nu ska jag inte säga mer. Har sagt mitt!
    Jag tycker att du verkar ha väldigt svårt att veta vilket ben du ska stå på? Först reagerar du, sen "skojar" du, när du får medhåll så reagerar du igen.. Hur ska du ha det??
  • villaste
    Börjaom2014 skrev 2015-01-01 17:03:31 följande:

Har man visat upp sig här kroppen och andra fina delar..och då träffar någon härifrån.. Så får man nog räkna med att folk pratar... Take IT or leave IT ..

Verkligheten är hård...vissa saker är hårdare.. ;)
    Ja, speciellt om man lagt ut en bild ihop med varandra, då är det väl klart att folk pratar, och med tanke på att jag inte la ut nåt sen jag träffade honom, så förstår jag att fröken undrade vad som hände.. Inget mer med det liksom
  • villaste
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-01 17:09:41 följande:
    Alltså, vad är det här! 
    Jag tycker att redan här hade du kunnat skrivit 'det är privat'!!
    Oavsett om du inte tycker att du outat honom, så har ni gått för lång. Det har inte varit den trevligaste tonen sinsemellan er två om honom..
    Oavsett om han ville lägga ut bilden, så hade du kunnat strunta i att svara på frågorna här, eller skrivit att det blev inge mer! Tycker det här var väldigt omoget gjort och det står jag fan för!
    Jag skrev ju inget illa om honom, det skulle jag aldrig göra oavsett vem det var eller nåt sånt. Det jag skrev var ju väldigt anonymt, och dessutom tror du verkligen att det är anledningen till att vi inte träffas mer? Vore väl väldigt konstig anledning?
  • villaste
    villaste skrev 2015-01-01 17:16:35 följande:
    Jag skrev ju inget illa om honom, det skulle jag aldrig göra oavsett vem det var eller nåt sånt. Det jag skrev var ju väldigt anonymt, och dessutom tror du verkligen att det är anledningen till att vi inte träffas mer? Vore väl väldigt konstig anledning?
    Ska tillägga också att jag outa inte honom utan mig själv.. Skrev det bästa sexet han haft, vilket innebär att jag är grym, har faktiskt inget med honom att göra
  • villaste

Har aldrig förstått vad alla stela människor får ut utav tråden aja får väl lätta upp stämningen med

Svar på tråden Helkroppstråden