• villaste

Helkroppstråden

Fröken36 skrev 2015-01-01 18:15:44 följande:
    Det är ju så Villaste att du och jag vi bara blundar och pekar på någon kåt stackare som vi släpar hem och sätter på. Solig
    Det kan ju inte alls vara så att vi pratar med killarna och lär känna dem och deras humor och utefter det gör val vad vi kan och får skriva och inte här i tråden. Drömmer

Ps. Jag tror jag har likadana string. 
    Ja, nä va? Ska man klicka med människan? Och orka lägga ner energi på att lära känna nån? Äsch orka liksom, bara tuta å köra (ps har aldrig haft nåt ons efter krogen eller liknade då jag måste känna nån för att tända)

Jo de var faktiskt en julklapp hm tror jag gillar dom
  • villaste
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-01 18:20:30 följande:
    Jag har inte skrivit nån anledning till varför ni inte träffas mer och jag struntar i om ni gör det eller inte! Tycker bara att det var en kylig attityd mot honom! Sen om du är hans bästa eller inte, struntar jag också i...
    Ja du kanske struntar i det (läs inte då) men jag fick frågan vad som hände med honom, iom att vi träffades här, tyckte jag att frågan e normal att ställa

Sen behöver du inte vara avis på att jag är nåns bästa, kan ju inte jag hjälpa

Nä nu var jag lite elak kanske, men har svårt när folk ger sig på andra utan anledning
  • villaste
    Aros02 skrev 2015-01-01 19:09:02 följande:
    Exakt så håller jag på, precis som du ju! Efterapar bara dig!
    Ehh va? Förlåt att jag frågar, men har du supit bort för många hjärnceller i nyårsfirandet? Menar inget elakt, men du verkar väldigt väldigt konstig
  • villaste

God morgon på er alla

Ja, morgon för har inte orkat gå upp för tidigt idag, och hunnit med en kopp kaffe idag, och då är det morgon än

• villaste
    Anonym (Kille 33 år) skrev 2015-01-02 22:14:24 följande:
    Snygga lökar! Jag menar verkligen snygga lökar! :)
    Haha lökar! Den har man inte hört på länge
  • villaste
    Aros02 skrev 2015-01-03 11:00:52 följande:
    Couldn't agree more! De vet att tiden rinner ifrån dem och tar därmed vara på stunderna av lycka! :)
    Hahaha va?

Eller så är man en vuxen människa som vet vad man vill och vågar stå för det man måste inte vara gammal för att vara milf
  • villaste
    Aros02 skrev 2015-01-03 11:20:45 följande:
    Varför tror du att jag Skriver om dig?
    Det tror jag inte, vet att du inte gör det! Men det lät så nervärderande det du skrev ang milfs, precis som om de är hur desperata som helst och ligger på sin dödsbädd
  • villaste
    swed38 skrev 2015-01-03 13:05:16 följande:
    Gott Nytt År! Vilken otroligt het kropp...grrr...
    Tänk om vi bor i närheten av varandra...då hade du inte behövt vara ensam ;)
    Kram
    Var rätt självvalt att vara ensam faktiskt behövde en dag bara för mig själv, och nyårsafton var enda dagen
Svar på tråden Helkroppstråden