Inlägg från: Anonym (pillllan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (pillllan)

Helkroppstråden

Pillare skrev 2014-12-21 20:23:43 följande:
    Behövs inte privatvisning, jag gillar vad som jag ser här. Och hittills har jag bara sett fina bilder. smile5.gif
    Jättebra ju! Då fortsätter vi på samma spår som förut....hahah
  • Anonym (pillllan)
    Anonym (NT) skrev 2014-12-25 16:04:23 följande:
    Man kan väl vara lite julig på juldagen också Solig

Du har verkligen en vacker kropp, så fina former
  • Anonym (pillllan)
    Anton Chigurh skrev 2014-12-26 00:00:26 följande:
    Åååh...gud i himmelen, att kyssa dom läpparna, att kyssa dina läppar, Gumman, det är som att kyssa en Ängel. Fel, det är som att kyssa en Gudinna....
    .....det är som att kyssa en kärleksgudinna, den absolut vackraste av kärleksgudinnorHjärta

När jag kysser dig, så slutar jorden snurra, du stannar tiden, bokstavligt talat, luften blir elektrisk, ALLT annat stannar, det finns bara du och jag, och inget annat. Att kyssa dom läpparna, att kyssa dig, det är det mest vidunderliga som finns.

Jag älskar dig, Gumman

Pussluvhugs.gif

Din Anton
    Herrejösses vilken man du är vilken kärleksförklaring hon får i tråden...
    all lycka till er två
  • Anonym (pillllan)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-12-28 15:13:40 följande:
    -20 idag, vindstilla men ack så kärvt. Knarrar under skona, minipitt å panzarpung... ryker och om kåtflåset... alltså det här är ju inte kul! Nej är inte roligt alls alltså.
    Inte ett dugg kul! Så lite värmande humor från dig skulle vara jävligt hett
  • Anonym (pillllan)
    Tyler skrev 2014-12-30 21:54:07 följande:
    Larvigt sexiga bilder i tråden just nu???? bidrar med en egen liten bild...gott nytt btw.
    Herregud Förvånad herrejävlar!!!!! Jag som är så svag för armar och breda axlar! 
  • Anonym (pillllan)
    Tyler skrev 2014-12-30 23:02:45 följande:
    Lägger in en till:)
    Tror du missade en ganska viktig detalj här!! Eller är det bara jag som inte ser Skrikandes
  • Anonym (pillllan)
    Tyler skrev 2014-12-30 23:04:48 följande:
    Bra om bilden kommer med oxå;)
    Nuuu ser jag (lite allt möjligt) Flört
  • Anonym (pillllan)
    villaste skrev 2015-01-01 12:39:17 följande:
    Tack alla goa smile1.gif

Nja jtp insåg att han inte ville ha bästa sexet han haft ever :-O
    Alltså, vad är det här! 
    Jag tycker att redan här hade du kunnat skrivit 'det är privat'!!
    Oavsett om du inte tycker att du outat honom, så har ni gått för lång. Det har inte varit den trevligaste tonen sinsemellan er två om honom..
    Oavsett om han ville lägga ut bilden, så hade du kunnat strunta i att svara på frågorna här, eller skrivit att det blev inge mer! Tycker det här var väldigt omoget gjort och det står jag fan för!
  • Anonym (pillllan)
    villaste skrev 2015-01-01 17:16:35 följande:
    Jag skrev ju inget illa om honom, det skulle jag aldrig göra oavsett vem det var eller nåt sånt. Det jag skrev var ju väldigt anonymt, och dessutom tror du verkligen att det är anledningen till att vi inte träffas mer? Vore väl väldigt konstig anledning?
    Jag har inte skrivit nån anledning till varför ni inte träffas mer och jag struntar i om ni gör det eller inte! Tycker bara att det var en kylig attityd mot honom! Sen om du är hans bästa eller inte, struntar jag också i...
Svar på tråden Helkroppstråden