Inlägg från: Anonym (pillllan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (pillllan)

Helkroppstråden

Newbe sept skrev 2015-01-02 15:26:52 följande:
    [quote=74608537][quote-nick]Anonym (pillllan) skrev 2015-01-02 11:23:51 följande:[/quote-nick][/quote]
    Svårt att inte vilja njuta av utsikten stående bakom.. ;)
    Hahahaha....som en rumpa bakifrån, ser det ut!! 
  • Anonym (pillllan)
    Anonym (NT) skrev 2015-01-02 19:40:39 följande:
    Haha jag kan inte busvissla alls egentligen, bra online såhär, då kan man allt Flört

Va fuskigt! Jag är jättekänslig för kolhydrater, så efter nyårets pasta, vitt bröd, pommes, socker och allt annat onyttigt är jag lite svullen Tungan ute

Hehe tror jag är med på vad du menar Solig
    Hahaha...ja nätet är the shit, här kan man allt liksom
    Jag tycker -va fuskigt- här kämpar man för fullt för några kilon, som när jag kämpa alla graviditerna med att äta och äta och hoppades att nått skulle sitta kvar! Men nepp, allt åkte av lika fort som ungen/ungarna flög ut! Hahaha
  • Anonym (pillllan)
    kanalltidblibättre skrev 2015-01-02 22:00:53 följande:
    Vänta hör nu Pilllllan! Är du en flerbarnmor?
    Nu vänds min begreppsvärld uppochner!
    Fast jag tillhör själv den smalare typen så jag kan begripa att man har sina problem. (Jag tappar tex alltid ett par kg vid jul)
    Men du ser väldigt gosig ut ska du veta!
    Yes det är jag fler än två gånger har jag haft magen på jäsning  
    tack...är nog första gången nån tycker jag ser gosig ut  
  • Anonym (pillllan)
    Newbe sept skrev 2015-01-02 23:22:10 följande:
    Hahaha, då måste jag ta tillfället iakt att upplysa om att det finns bra rumpor att skåda från det perapektivet och dåliga rumpor.. Jag tycker din ser ut att vara en som jag skulle uppskattat.. Den där svanken skadar ju inte heller.. :)

• Anonym (pillllan)
    Newbe sept skrev 2015-01-03 13:09:45 följande:
    Som den vyn skulle man aldrig tröttna på.. Uppskattar ansträngningen.. ;)
    Hahaha...ansträngning och ansträngning, hade bilden på lager
  • Anonym (pillllan)
    swed38 skrev 2015-01-03 13:12:46 följande:
    Het kropp å stjärt..grr ;)
    Tack
  • Anonym (pillllan)
    Newbe sept skrev 2015-01-03 14:19:15 följande:
    Utomordentligt i vilket fall! :) Då undrar jag så klart vad mer som finns "på lager"... ;)
    Hahahahahahaha...hmmmm...bara massa....öööööö....ja precis
  • Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-01-04 14:13:48 följande:
    God fortsättning på er alla helkroppstrådare!! Årets första Lost post...
    Jösses losten!!! Vilka axlar du fått  
  • Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-01-04 14:28:49 följande:
    Jo men det har jag ju faktiskt gjort, men trodde inte det hade gett något visuellt resultat. Begränsat med styrketräning. Trevligt att höra om det ändå gett positivt resultat.... Villaste... Nytt Nick?

Ja där ser man, det behövs lite extra kött där så då hade jag ju tur att det var där julskinkan landade. Vilka otroligt kyssvänliga läppar du har....de ser välsmorda ut. Jag som är lite torr....Kyss
    Jo nog syns det att du tränat en jävla tur att den landa just där och inte på andra ställen  
    Kan dela med mig av läppglansen om du vill ha! Kan även smörja upp andra ställen med läpparna, om det nu skulle behövas Tungan ute
Svar på tråden Helkroppstråden