Inlägg från: Mrs Okänd |Visa alla inlägg
  • Mrs Okänd

Helkroppstråden

LostInTranslation skrev 2015-02-03 14:30:03 följande:
    Jag hade nog inte haft något emot det heller så länge inte väntan blivit för lång....Flört

Nä...du verkar ha riktigt bra tålamod där i sängen....Skrattande
  • Mrs Okänd
    LostInTranslation skrev 2015-02-03 14:45:39 följande:
    Jag är både envis och har tålamod smile5.gif ... Dags att ta tag i saker här! Ha en fin eftermiddag.

Ah...ta du tag i dina saker!!! Detsamma!!
  • Mrs Okänd
    Celines Essence skrev 2015-02-05 13:29:43 följande:

Inspireras, i dag, av de manliga postarna här i helkroppstråden...och bjuder på en lite annan sida av Celine Flört
    Snyggt!!! *imponerad* Solig
  • Mrs Okänd
    LostInTranslation skrev 2015-02-09 10:36:21 följande:
    Huh...det lät inte kul! Ja då kan man behöva ett rejält underställ för att hålla humöret uppe smile5.gif
    Blir man pigg och glad av ett rejält underställ?? Skrattande
  • Mrs Okänd
    LostInTranslation skrev 2015-02-09 10:42:41 följande:
    Tror man kan bli det när man är magsjuk....I alla andra sammanhang tror jag spetsunderkläder har en bättre effekt...Särskilt svarta sådana.Obestämd

Men nu hoppas jag att du inte menar att DU ska ha spetsunderkläder på dig? Flört Svarta som synden.
  • Mrs Okänd
    Påven Johanna skrev 2015-02-09 10:44:24 följande:
    Jupp. Så är det. Rejält underställ, kaftan, mitra och korsstav - sedan är man pigg och glad. 
    Och en kexchoklad på det så är man go och glad också. Kanske blev reklam här nu. Går nog bra med annan choklad också.
  • Mrs Okänd
    LostInTranslation skrev 2015-02-09 10:51:44 följande:
    Jo, det ser helt klart ut som att du rör dig raka vägen mot tillfrisknande. Sitter nästan upp ju och har lyckats få fram en tekopp till soffbordet. 

Jag gör mig förvånansvärt bra i spetsunderkläder och det brukar få både mig och min omgivning att vakna till lite extra vid de sällsynta tillfällen jag provar denna utstyrsel.

Haha...underställ verkar vara grejen alltså...=)

Jag antar att du inte tagit bildbevis på den utstyrseln.....jag vill också vakna till lite extra...Tyst tror jag....FlörtDrömmer Du drar sakta ner dina mjukisbyxor och visar dina spetstrosor alltså??
  • Mrs Okänd
    Jon the papa skrev 2015-02-13 10:09:57 följande:

Fast man kan ju alltid kamouflera :D Tror jag ingår i reglementet hehe :D

Fast nu ser det ju ut som du har en könssjukdom....du skulle ju ritat hjärtan till Alla hjärtans dag....Skrattande
  • Mrs Okänd
    yaman skrev 2015-02-13 19:00:50 följande:

En liten trött arm. Tråkiga inlägg jämfört med vissa andra här

App, app, app...inte tråkigt..manligt! Personligt.
  • Mrs Okänd
    Anonym (Lite blyg) skrev 2015-02-13 19:39:16 följande:

God afton på er!

Snygg och stor bula blygis och ett bra sorteringssystem...vill du hjälpa mig med alla mina strumpor????
Svar på tråden Helkroppstråden