• pillan3

Helkroppstråden

Mattias39 skrev 2014-01-27 17:21:40 följande:

Nytagen...men extremt dålig kvalitet, ber om ursäkt...
     WOW....tankarna svävar iväg, funderar starkt på vad du håller i Drömmer
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • pillan3
    Anonym (lennart) skrev 2014-01-27 17:34:07 följande:
    Njut!
    Av snodda bilder, tydligen var du tvungen att sno en bild på en sjuk människa också, som jag fattade det som? Ganska lågt gjort tycker jag!!
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • pillan3
    Anton Chigurh skrev 2014-01-27 17:33:26 följande:
    Du är i sanning en riktigt förtjusande Dam, Pilla, det må jag säga...Glad

...och eftersom 

så kommer det en här. Repris då.

Tjohej, //Anton

Åååå..tack Anton {#emotions_dlg.flower} din kropp är väldigt snygg och är riktigt imponerad av den  Skrattande
  • pillan3
    Mattias39 skrev 2014-01-27 17:41:21 följande:

DET Pillan...är min hemlighet... Flört
    Förstod att det var såDrömmerOskyldig
  • pillan3
    Borkason skrev 2014-01-27 17:41:33 följande:

Vad gör man inte med en mobilkamera...
    Precis det du nyss gjort och du gjorde det bra också Skrattande
  • pillan3
    Mattias39 skrev 2014-01-27 18:01:28 följande:
    Men du vet...ibland avslöjas vissa hemligheter...så fjäskar du tillräckligt så... Drömmer
    Tror att alla här vill veta denna hemlighet Flört Tungan ute
  • pillan3
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-27 18:32:07 följande:

Jobbigt när man inte kan hålla sig härifrån...och måste lägga in en repris...ändå...typ NU Skäms
    Så snygg granne jag har Skål
  • pillan3
    La Chica skrev 2014-01-27 20:08:16 följande:
    Jag lämnar er - på riktigt nu. Det är svårt att hålla sig härifrån, men jag måste det, för min egna skull.

Jag har alltid haft dålig självkänsla, och har inte tyckt om mig själv sen jag gick i mellanstadiet och värre har det blivit ju äldre jag blivit.  Har pendlat i vikt i 10 år och brottats med en ätstörning lika länge...

Så då spelar det heller ingen roll hur många "fina" bilder jag än tar på mig själv eller lägger upp här, om jag själv inte tycker att jag duger. 

Men det var trevligt så länge det varade. Ni ska veta att jag uppskattat varje komplimang jag fått. 

Ta hand om er, ni fina{#emotions_dlg.flower}
    Åååå :( men om det känns bäst för dig Hjärta du är vacker på många sätt och vis! Du vet min inbox, så om du vill skriva så gör det  
  • pillan3
    Nymulen skrev 2014-01-27 21:41:18 följande:

Bakrepris. Ja Pillan, liite rygg också

Jaaaa, lite rygg, det gillas och fin rump också Flört
  • pillan3
    fialotta85 skrev 2014-01-27 22:04:41 följande:
    ..fortsätter visst på mitt lilla "oskyldighets"-tema
    Gör det, för satan va vacker du är Skrattande
Svar på tråden Helkroppstråden