• pillan3

Helkroppstråden

LostInTranslation skrev 2014-01-28 09:12:26 följande:

WOW Drömmer
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • pillan3
    LostInTranslation skrev 2014-01-28 09:30:26 följande:
    Men du är hetare .... Men lite väl oskuldsfull för en bad boy som mig kanske.... Tungan ute

Du skall inte komma hit och Wowa lite istället Pillan...??
    Är ju här och wowar åt dina bilder, så fortsätt bildspelet du och håll igång tråden och mig {#emotions_dlg.djavulsk}Drömmer
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • pillan3

• pillan3
    Mattias39 skrev 2014-01-28 10:09:37 följande:

Åh....Tror jag börjar bli mer eller mindre religös här....men blir ofta det sägs det när man ser saker man inte trodde fanns...
    Läckert Pillan! Vill du ha hjälp med....snöskottning? Drömmer
    Du har tre timmar på dig att sätta dig i bilen och komma, eller vänta med att "komma" åka menar jag! Jag putsar köksfönstret naken och du skottar utanför???

DEAL? 
  • pillan3

• pillan3
    Nymulen skrev 2014-01-28 10:23:16 följande:
    Ser varmt ut hos dig.  Hett. Gå ut så smälter snön.

Du, jag har försökt...men vänt i dörren igen, det funkar liksom inte Tungan ute
  • pillan3
    LostInTranslation skrev 2014-01-28 10:30:07 följande:
    Dåligt med variation här. Men det är trots allt inte samma bild som den innan och snart är det dags att ta ett bestämt grepp även om den här dagen...

Du menar ett bestämt grepp om kameran? Drömmer
  • pillan3
    Mattias39 skrev 2014-01-28 10:38:19 följande:

DEAL....om jag slipper skotta naken...?
    Hmmm....tåls att tänka på!!! du kommer ändå ta av dig kläderna, för det är så jävla mycket att skotta Drömmer
    LostInTranslation skrev 2014-01-28 10:39:06 följande:
    Ehhh verkar som att du förutsåg ett händelseförlopp där. Objektivet närmare bestämt....
    Ja, du ser...så glöm inte att fota när du håller i objektivet Cool 
    Grottmannen skrev 2014-01-28 10:39:20 följande:
    Wow!Tungan ute Hallå där!Drömmer
    Heeeeeeej, har du hittat hit? Igen? 

• pillan3

• pillan3
    LostInTranslation skrev 2014-01-28 11:39:32 följande:
    Vad gör man inte för dig. Men behåller linsskyddet på för säkerhetsskull....

Ja gör det, är nog bäst så Oskyldig jag kan ju ana och använda fantasin lite och så vips ligger du där naken Drömmer
Svar på tråden Helkroppstråden