• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Mulen)
    Anonym (Anonym just nu) skrev 2014-01-01 20:43:24 följande:
    Verkar ju vara rumpdag idag, so here goes!

Bakelse de lux. Mums
  • GoodMangoo
    Anonym (Mulen) skrev 2014-01-01 21:04:05 följande:

Hinner ju aldrig se dig!! Du är för snabb. Eller jag för långsam. "Taskig tajming, Hedlund"
    Haha och jag som precis bläddrade förbi The Stig-Helmer Story Skrattande
  • vonKatt
    GoodMangoo skrev 2014-01-01 20:57:05 följande:

PPP- jag som trodde att du jobbade med att sätta på saker.......... på andra saker Drömmer??

Nej nej! Han är degraderad till att städa chefens kontor!

Påsättandet har han lämnat till andra att roa sig med!
  • Anonym (Mulen)
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-01 19:52:30 följande:
    God kväll!

Skulle man vilja se röra sig... Läckert som bara dina skinkor...
  • Anonym (Mulen)
    GoodMangoo skrev 2014-01-01 21:06:02 följande:
    Haha och jag som precis bläddrade förbi The Stig-Helmer Story

Ja han har nog missat en del i livet han oxå
  • GoodMangoo
    vonKatt skrev 2014-01-01 21:06:57 följande:
    Nej nej! Han är degraderad till att städa chefens kontor!
    Påsättandet har han lämnat till andra att roa sig med!

Du vet inte till vem....... så jag vet vem jag ska kontakta istället Drömmer??
  • GoodMangoo
    Anonym (Mulen) skrev 2014-01-01 21:08:37 följande:

Ja han har nog missat en del i livet han oxå
    Skulle aldrig komma på idén att titta på sådan skit Obestämd.
  • vonKatt
    GoodMangoo skrev 2014-01-01 21:09:05 följande:

Du vet inte till vem....... så jag vet vem jag ska kontakta istället Drömmer??
    Tror du jag lämnar ut det numret utan utbyte?? Pfff.....
  • GoodMangoo
    vonKatt skrev 2014-01-01 21:12:40 följande:
    Tror du jag lämnar ut det numret utan utbyte?? Pfff.....
    Utbyte mot vad Cool???