• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Mulen
    GoodMangoo skrev 2014-01-02 12:40:56 följande:

Världens bästa elefant i nätet Tungan ute
  • GoodMangoo
    Job79 skrev 2014-01-02 12:44:17 följande:
    Sexigt som alltid Mangoo Skål
    Tack snygging Kyss!!
    LostInTranslation skrev 2014-01-02 12:47:25 följande:
    Mycket god Mango!!

Du får gärna vara lite mer flitig med ditt postande 2014... gillar det jag ser Drömmer.
    Movit skrev 2014-01-02 12:48:29 följande:
    Haha......BAM!!! Där fanns svar på tal......bara älskart
    {#emotions_dlg.djavulsk}Flört!
    Mulen skrev 2014-01-02 12:48:46 följande:
    Världens bästa elefant i nätet Tungan ute
    Haha tack.... tror jag Skrattande!!??

• vonKatt

Mjaou! Fin du är! Riktig Mangolicious!!! :-P
  • LostInTranslation
    GoodMangoo skrev 2014-01-02 12:58:20 följande:
    Tack snygging Kyss!!

Du får gärna vara lite mer flitig med ditt postande 2014... gillar det jag ser Drömmer.

{#emotions_dlg.djavulsk}Flört!

Haha tack.... tror jag Skrattande!!??

Hmmm tyckte det stog flirtig....Oskyldig
  • vonKatt
    LostInTranslation skrev 2014-01-02 12:40:57 följande:

Goddag!! Denna t råd lever vidare även 2014 verkar det som...

Mm... Där är han igen! Den vilsna snygga killen

Jag kan leda dig rätt! Lovar! Känner till minst tre destinationer där jag tror att du kan göra dig förstådd!
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)

[quote=72102937][quote-nick]GoodMangoo skrev 2014-01-02 12:40:56 följande:[/quote-nick][/quote]

Slampa! Nå hur står det till?

• Zack

Alltid lika läckra Mangoo. Fortsätter i samma goda stil i 2014 :). Önskar dig en God fortsättning på det nya året. Kramar från pisterna.
  • LostInTranslation
    vonKatt skrev 2014-01-02 13:01:08 följande:
    Mm... Där är han igen! Den vilsna snygga killen
    Jag kan leda dig rätt! Lovar! Känner till minst tre destinationer där jag tror att du kan göra dig förstådd!
    Låter som att du förstått exakt hur du skall göra för att få mig att kommunicera på min maximala nivå. Det finns bara tre destinationer där jag känner mig riktigt hemma...Men när jag väl är där kan jag tala i tungor..
  • GoodMangoo
    LostInTranslation skrev 2014-01-02 13:00:31 följande:
    Hmmm tyckte det stog flirtig....Oskyldig
    Det går också självklart hem i den här tråden Oskyldig.
    vonKatt skrev 2014-01-02 12:59:02 följande:
    Mjaou! Fin du är! Riktig Mangolicious!!! :-P

Får nog ta en sväng till Solna snart DrömmerFlört! "Katten och Dumbo på nya äventyr".

PPP- WTF FörvånadFlört??