• Zack

Helkroppstråden

Anonym (tr) skrev 2014-01-18 21:48:38 följande:
    Haha, okej!
    Kan man gömma inlägg då från vissa medlemmar?
    Nä det verkar inte funka. Prövade just att se om jag kunde "gömma" dina patetiska inlägg, men det gick inte....tyvärr!
  • Zack
    Carolines skrev 2014-01-19 00:21:33 följande:

Jag är nöjd med min kropp!

Det har du verkligen all rätt att vara också. "Grymt snygg" skulle jag kortfattat vilja sammanfatta det.
  • Zack
    Movit skrev 2014-01-18 23:31:58 följande:
    Vore nog bäst att du inte fortsätter på det här spåret som du är inne på just nu. Vore trevligt om du valde att läsa vad trådens syfte och mål var i stället för att bara titta på bilderna. Ensam är förutom en oerhört vacker tjej också en fantastiskt trevlig och mysig tjej......en sån som man gärna delar varje dag med på alla sätt och vis. Jag blir ledsen å hennes vägnar att du skriver så här elaka saker om henne. Saker som hugger som en kniv i hjärtat, just det var inte syftet med denna tråd. Så vänligen håll dina elaka kommentarer för dig själv i fortsättningen!

@Ensam---jag hoppas verkligen att du kan och orkar ignorera denna individ. Du ÄR fantastiskt vacker HELA du, både utsidan och insidan!
    Bra skrivet Movit!

Ensam; bortse från idiotens kommentarer och kom ihåg att majoriteten av oss andra i tråden trots allt tycker att du är en helt fantastisk vacker kvinna!
  • Zack

Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-21 10:56:55 följande:
    Mitt sista bidrag i denna tråd. Lämnar er nu. När man redan mår ganska dåligt av olika skäl så behövs inte mycket, i detta fall räckte det med en kommentar. Jag hoppas att ni som skriver elaka ord till
    Andra här inne tänker er för en extra gång innan man spottar ur sig någon elak kommentar.

Ni andra kvinnor och män är helt fantastiska och jag önskar er allt gott i framtiden! Ni vet vilka jag menar

Underbara ensam. Det kommer att bli tomt utan dig, men jag förstår ditt val med tanke på den där idiotens kommentarer för någon dag sedan. Allt det bästa till dig också och glöm inte att majoriteten av oss här i tråden tycker att du är en fantastiskt vacker kvinna, såväl med ljust som med mörkt hår :) P&K/ Zack {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}

• Zack
    fialotta85 skrev 2014-01-23 10:43:21 följande:

;) phpPAvAc251517.jpg

Ah, alltid lika trevligt när du lägger ut bilder FL. "Grymt läcker" sammanfattar mina tankar när jag ser denna bild :)
  • Zack
    fialotta85 skrev 2014-01-24 07:53:39 följande:

Godmorgon vänner :) phpTdzMOt24591.jpg

Herre min skapare Fialotta! Vilka härliga bilder du postar. Har jag tidigare sagt att du är snygg, läcker, sanslöst attraktiv och har otroligt sensuella läppar? Jo, det har jag nog, men det tåls att sägas igen, igen och igen :). Trevlig helg snäckan!
  • Zack
    fialotta85 skrev 2014-01-24 19:41:08 följande:

Puss! phptQoAHK10391.jpg

Den munnen vill jag gärna få ge en kvällspuss. Så himla fin, precis som resten av dig :)
  • Zack
    Anonym (After Two Kids) skrev 2014-01-24 20:50:48 följande:

Närmare 40 än 30.... Blek då d e vinter i vårt land just nu..... 
    Ser riktigt bra ut :)
  • Zack
    BigBaddaBoom skrev 2014-01-24 22:11:59 följande:
    Trevligt att ditt fokus är på "tuttarna"... Såklart ville jag lägga upp en bild som jag tyckte var snygg efter -30kg men som ändå inte är en nakenbild av min kropp.. Svårt fota sig själv dock.., kanske skulle be mina barn om hjälp så blir Fokus på rumpan då de är ngt/mkt kortare än mig, ngt du kanske uppskattar mer tr?..
    Bry dig inte om tr. Det är trådens bittra lilla troll som förpestar den då och då med sina elaka kommentarer. Ignorera och låtsas som att det inte finns, så kryper det snart tillbaka ner i den stinkande håla det kom ifrån.
  • Zack
    LostInTranslation skrev 2014-01-24 22:32:24 följande:
    Mmmm och där är du igen snyggo!! Jag som är skadat förtjust i sexiga rumpor borde inte se sånt innan läggdags. Risk för sömnsvårigheter...
    Äntligen en av dina bilder som jag kan se (citerad förvisso) och vilken bild sen. Rumpa de lux!
Svar på tråden Helkroppstråden