• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • vonKatt
    Movit skrev 2014-01-05 23:47:22 följande:

Ja tyvärr inte granne med mig...men avstånd är ett mindre problem i min värld.
    Jag tycker det är konstigt att du inte provåker mellan avfarterna på mornarna när du VET att jag passerar ungefär 6.30-6.45

Eller varför inte vänta i vägrenen på att min vita fara ska passera.... :P
  • Anton Chigurh
    Morriiss skrev 2014-01-05 14:57:10 följande:
    Anton... my hero!

Kan du inte bjuda damerna i tråden på en ljuvlig bild ....  få våra hjärtan att slå några extra slag
    Så, min förtjusande IB, det var nåt, fan vet om inte det blev en repris, men men, jag lovar, har redan lovat...att åter komma. Kyss
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Movit
    vonKatt skrev 2014-01-05 23:51:32 följande:
    Jag tycker det är konstigt att du inte provåker mellan avfarterna på mornarna när du VET att jag passerar ungefär 6.30-6.45

Eller varför inte vänta i vägrenen på att min vita fara ska passera.... :P

Jag har inväntat dig en gång....men du behagade inte vara där på utsatt tid....men jag är alltid på för en provåkning...du kanske skulle vilja provåka min röda fara....?Drömmer
  • vonKatt
    Movit skrev 2014-01-05 23:58:20 följande:

Jag har inväntat dig en gång....men du behagade inte vara där på utsatt tid....men jag är alltid på för en provåkning...du kanske skulle vilja provåka min röda fara....?Drömmer
    Njaaaa... Jag har lite svårt för röda bilar just! Det och persilja. Annars är jag öppen att testa det mesta!
  • Movit
    vonKatt skrev 2014-01-06 00:03:23 följande:
    Njaaaa... Jag har lite svårt för röda bilar just! Det och persilja. Annars är jag öppen att testa det mesta!

Hmmm ska nog krocka i morgon så jag får en hyrbil.....men annars har ju du en vit....det funkar bra för mig...{#emotions_dlg.djavulsk}
  • vonKatt
    Movit skrev 2014-01-06 00:05:14 följande:

Hmmm ska nog krocka i morgon så jag får en hyrbil.....men annars har ju du en vit....det funkar bra för mig...{#emotions_dlg.djavulsk}
    Jag plockar inte upp okända liftare.... :-P

Kör bara typ mina grannar om de vill få sig en åktur!
  • vonKatt
    Anonym (Dörren) skrev 2014-01-06 00:07:06 följande:

Regards from "Långtbortistan" phphDMyeT08347.jpg

Mjaou! Saknar dig här....

Hoppas du har det bra!
  • Movit
    vonKatt skrev 2014-01-06 00:07:30 följande:
    Jag plockar inte upp okända liftare.... :-P
    Kör bara typ mina grannar om de vill få sig en åktur!
    Haha...du ser då får jag ju fara åt ett annat håll....till någon som gillar röda bilar....Drömmer
  • Morriiss
    Anton Chigurh skrev 2014-01-05 23:53:24 följande:
    Så, min förtjusande IB, det var nåt, fan vet om inte det blev en repris, men men, jag lovar, har redan lovat...att åter komma. Kyss
    oavsett så smälter jag som smör... el jag menar att jag blev stekhet...  borde lägga in en repris jag oxå men kollar man noga kan man nog se dom ändå....

Det du säger o katten gör kan man lägga i samma låda!