• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • vonKatt
    Movit skrev 2014-01-06 00:10:44 följande:
    Haha...du ser då får jag ju fara åt ett annat håll....till någon som gillar röda bilar....Drömmer
    Jafan.... Du har rätt. Jag kniper käft!

Experimenterat nåt mer med du vet... Den där svarta???
  • Anonym (Dörren)
    vonKatt skrev 2014-01-06 00:08:28 följande:
    Mjaou! Saknar dig här.... smile5.gif

Hoppas du har det bra!
    Miss U2 på kattspråk! Heta bilder du postar! Får ju ont i pungen när jag ser dig
  • urbans
    TjabooPeople skrev 2014-01-05 20:38:10 följande:
    Inboxa mig, så kan vi gå in på mer detaljer Kyss

Fast du har en tjej ?
  • vonKatt
    Anonym (Dörren) skrev 2014-01-06 00:15:02 följande:
    Miss U2 på kattspråk! Heta bilder du postar! Får ju ont i pungen när jag ser dig smile5.gif
    Behöver du nån form av behandling tror du? Lät inte bra alls!

Daga att åka hem nu va!
  • Movit
    vonKatt skrev 2014-01-06 00:13:49 följande:
    Jafan.... Du har rätt. Jag kniper käft!
    Experimenterat nåt mer med du vet... Den där svarta???

Japp....tycker du ska sluta jama så mycket.....Flört

Nej jag har inte experimenterat med den men den råkade hänga kvar på badrummet...och idag kom 11-åringen ut från badrummet och undrade vad som hänt här hemma.....jag kunde inte avslöja några detaljer.....inga som helst detaljer....
  • Anonym (Dörren)
    vonKatt skrev 2014-01-06 00:18:15 följande:
    Behöver du nån form av behandling tror du? Lät inte bra alls!

Daga att åka hem nu va! smile5.gif
    Lite smärta ska det vara när man ser dig fast det är klart katter brukar slicka på ömmande ställen så.... Jo jag ska väl försöka dra mig hemåt snart
  • vonKatt
    Anonym (Dörren) skrev 2014-01-06 00:23:41 följande:
    Lite smärta ska det vara när man ser dig fast det är klart katter brukar slicka på ömmande ställen så.... Jo jag ska väl försöka dra mig hemåt snart smile1.gif
    Bra det! Du vet var jag väntar

Snygg bild förresten. Verkligen fin är du!
  • Anton Chigurh
    vonKatt skrev 2014-01-05 23:49:31 följande:
    Mjaaaaaaaaaou Anton vad du har sexig kropp!!!!!!!!!!!!

Fan, jag raderade den här nyss från tråden, men du ska banne mig få kika igen!

Puss från salongis-Puman (dvs den bästa Puman)
    SHIT, min Puma...du är grym, du är riktigt jävla grym....Kyss

...och tackar så väldans.Glad
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • pillan3
    Anonym (Dörren) skrev 2014-01-06 00:07:06 följande:
    Regards from "Långtbortistan"

Sååååå fin