• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (qom)
    Movit skrev 2014-01-07 21:06:32 följande:
    Och ändå hänger du här år ut och år in.....undrar vem som är tacky i så fall?

Klart vi trivs med varandra annars skulle såna som jag som är ny inte känna mig välkommen..
    Vi är nog rätt många som tittar till er då och då för att ha något roligt att skratta åt. En öppen tråd där samma personer försöker framhäva sig själva på bästa, avklädda, osmakliga sätt. Dessutom framgår det klart och tydligt att mango även utöver bilderna hon postar här, mailar killarna i tråden de mer vågade nakenbilderna som inte får lov att postas här i den öppna tråden...

Tydligt att vissa gör allt för uppmärksamhet. Fanns det inte en sluten tråd för detta eller den var inte tillräckligt rolig då inte vem som helst kunde se bilderna?? 
  • pillan3
    Anonym (MAVERICK) skrev 2014-01-07 20:02:57 följande:
    Jag vill också vara med!

Oj, det var en heting men kan inte riktigt hålla med om fuck lagom, men däremot aldrig vila, håller jag absolut med om
  • Anonym (Dörren 2)

[quote=72163128][quote-nick]GoodMangoo skrev 2014-01-07 19:41:30 följande:[/quote-nick][/quote] Du är så jävla läcker M! Och du får vara hur ung eller gammal som helst! Du är fortfarande lika fin! Svara inte ens på patetiska avundsjuka små sniglar som man bara skulle vilja ................... (Får censurera vad jag vill säga) Vi är många och jag en av dem som gillar dig på många sätt! Puss, kram och hångel från en av dina grabbar på västkusten

• Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    Anonym (qom) skrev 2014-01-07 20:14:29 följande:
    Good mango vill gärna vara någon annan än den hon är..........scary 

Din geggiga lilla lilla luktade slempropp, gå och spola ner dig i avloppet där du kom ifrån!
  • pillan3
    Anonym (qom) skrev 2014-01-07 21:03:56 följande:
    Ni är ju samma personer som hänger här, år in och år ut höll jag på att skriva, klart ni uppskattar varandra Skål

Denna kvinna redigerar sina bilder väldigt väl jämfört med de andra få som postar och man undrar ju varför. Ingen här är väl under 35 i vilket fall som helst, jag har förstått att hon vill ge intryck av att vara yngre än hon är vilket jag tycker känns väldigt tacky.
    Jag är under 30, så det sååååå Cool sug på den karamellen!!! Hon är en väldigt,  VÄLDIGT vacker kvinna!!!!!
  • Nymulen
    Anonym (qom) skrev 2014-01-07 21:15:09 följande:
    Vi är nog rätt många som tittar till er då och då för att ha något roligt att skratta åt. En öppen tråd där samma personer försöker framhäva sig själva på bästa, avklädda, osmakliga sätt. Dessutom framgår det klart och tydligt att mango även utöver bilderna hon postar här, mailar killarna i tråden de mer vågade nakenbilderna som inte får lov att postas här i den öppna tråden...

Tydligt att vissa gör allt för uppmärksamhet. Fanns det inte en sluten tråd för detta eller den var inte tillräckligt rolig då inte vem som helst kunde se bilderna?? 
    Hihi. Det kan du fundera på. Mitt i ditt skratt. Jag skattar åt att du grubblar över andras nöje.
  • Anonym (Dörren 2)
    pillan3 skrev 2014-01-07 21:24:11 följande:
    Jag är under 30, så det sååååå  sug på den karamellen!!! Hon är en väldigt,  VÄLDIGT vacker kvinna!!!!!

Är du? Ung, vild och vacker!! Vill du också ha en karamell att suga på.......eller nåt? :-0 Själv är jag typ lastgammal men jag har en jävla bra käpp som tur är
  • Nymulen
    pillan3 skrev 2014-01-07 21:24:11 följande:
    Jag är under 30, så det sååååå Cool sug på den karamellen!!! Hon är en väldigt,  VÄLDIGT vacker kvinna!!!!!
    Får jag komma och låna din dusch? Drömmer
  • pillan3
    Nymulen skrev 2014-01-07 21:34:32 följande:
    Får jag komma och låna din dusch? Drömmer
    Ja absolut!! Jag ska åka snart, men lämnar dörren öppen och glöm inte torka upp vattnet efter dig Flörthahaha
  • pillan3
    Anonym (Dörren 2) skrev 2014-01-07 21:28:17 följande:

Är du? Ung, vild och vacker!! Vill du också ha en karamell att suga på.......eller nåt? :-0 Själv är jag typ lastgammal men jag har en jävla bra käpp som tur är
    Ingen karamell, men tack för att du fråga Drömmer lånar du ut käppen också? Tungan ute