• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • gavleman
    pillan3 skrev 2014-01-08 08:29:23 följande:
    Slänger upp en repris 

Den reprisen gillas mycket
  • NyttNamn
    ulfsas skrev 2014-01-08 04:47:26 följande:
    Kapar tråden lite bara. Har inte haft tillgång till internet här ute på ön Lady Elliot i det stora barriärrevet. Inte finns det några snygga tjejer här heller men väl hajar, rockor, mantor, havssköldpaddor och massvis med olika fiskar att kolla på. 28-30C är det i vattnet. Hoppas ni inte har det kallt hemma i Sverige. Kommer tillbaka till Sydney imorgon så då får jag internet på rummet igen. Skall kolla era trevliga bilder istället. Kapning slut. ;)

Jag säger bara... Fyyyyy!!! Det lät oförskämt underbart!!!
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn

Vill bara säga,  god morgon!!  Påklädd för en gångs skull..

Pour some sugar on me...
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    Slänger upp en repris 

Då stänger jag upp en "liten" snuskig kommentar!

ÖÖÖÖÖJ...böj dig framåt!
  • Mattias39
    Anonym (qom) skrev 2014-01-07 21:15:09 följande:
    Vi är nog rätt många som tittar till er då och då för att ha något roligt att skratta åt. En öppen tråd där samma personer försöker framhäva sig själva på bästa, avklädda, osmakliga sätt. Dessutom framgår det klart och tydligt att mango även utöver bilderna hon postar här, mailar killarna i tråden de mer vågade nakenbilderna som inte får lov att postas här i den öppna tråden...

Tydligt att vissa gör allt för uppmärksamhet. Fanns det inte en sluten tråd för detta eller den var inte tillräckligt rolig då inte vem som helst kunde se bilderna?? 
    HAHAHAHA.....Nu fick JAG ngt att skratta åt....snacka om att vara inskränkt, oförstående och oförmögen att se att alla är olika och att alla gillar olika saker.

Så...törs man be om fler roliga inlägg från dig/er så att jag också får skratta lite mer?
  • Nymulen
    Slänger upp en repris Skrattande

Tål att ses igen. Ser nästan hur du rör dig. And I like it...
    Tack för duschen. Stökade inte till för mycket va?
  • TjabooPeople
    NyttNamn skrev 2014-01-08 08:35:57 följande:
    Vill bara säga,  god morgon!!  Påklädd för en gångs skull..
    Pour some sugar on me...

Du uppskattas oavsett hur mycket kläder du har på dig
  • pillan3
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2014-01-08 08:36:15 följande:
    Då stänger jag upp en "liten" snuskig kommentar!

ÖÖÖÖÖJ...böj dig framåt!

Jag böjer mig, sen då? Är du på g? Eller ska jag bara stå här?