• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • solochhav
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-07 23:07:56 följande:
    Närbild, lagom suddig. Sov gott ni underbara härliga människor!
    sov så gott själv, ska försöka somna nu .... men det ligger en suddigt, sjukt sexig bild på min näthinna! mmmmmmmmm
  • Anonym (semi-kåt)
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-07 17:23:40 följande:
    Idag är jag lat, + att ni fick så många bilder igår.. Så idag blir det en repris.. Enjoy! puss!
    ......jisses.....ruskigt sexigt....

Så att jag nästan funderar på att spela flöjt
    för tredje gången idag....och då är jag ändå 70+ !

• pillan3
    Anonym (Dörren 2) skrev 2014-01-07 23:21:21 följande:

Lugn, det är jag som gör dig knäsvag, käppen ska vi använda till andra grejer
    Har du två namn? Haha, det är lite förvirrande det här
  • Anonym (semi-kåt)
    vonKatt skrev 2014-01-08 00:33:14 följande:
    Här kommer en godnatthälsning från vonKattan!
    Puss sköna ni
    Pillan o von katt:

Please stay up all night.......

Med endast stay up´s på bilderna...mmmmums..!

(ska jag säga som inte postar en enda bild själv,
    men fattar ju inte hur man gör)

/den siste otekniske

• stief84
    vonKatt skrev 2014-01-08 00:33:14 följande:
    Här kommer en godnatthälsning från vonKattan! Puss sköna ni

Ojoj värre godnatt bild har man ju sett. Fantastiskt läcker, men jag ser att du inte är helt redo för sängen än?
  • vonKatt
    Anonym (semi-kåt) skrev 2014-01-08 00:36:32 följande:
    Pillan o von katt:

Please stay up all night.......

Med endast stay up´s på bilderna...mmmmums..!

(ska jag säga som inte postar en enda bild själv,
    men fattar ju inte hur man gör)

/den siste otekniske

Tack, stay-upsen får vänta nån dag till... Minst