• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • NyttNamn
    Zack skrev 2014-01-09 17:39:29 följande:
    Så långt vill jag nog inte sträcka mig, men en halvnakenzack kan jag bjuda på. Inte riktigt samma kioskvältare kanske, men det är ju trots allt bara en regnig torsdag i januari.
    Hett Zack... Som vanlilgt iofs... Drömmer
    Pour some sugar on me...
  • Flickan82
    Så långt vill jag nog inte sträcka mig, men en halvnakenzack kan jag bjuda på. Inte riktigt samma kioskvältare kanske, men det är ju trots allt bara en regnig torsdag i januari. phpuO8wAm67334.jpg
    Men dregel på den ;)
  • Anonym (Blondie)
    Nymulen skrev 2014-01-09 17:10:09 följande:

Har jag glömt webkameran på....
    Jamenvisst, så är det. Jag styrk din webkamera... *fniss*
  • Anonym (Blondie)
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-09 17:44:01 följande:
    Jamenvisst, så är det. Jag styrk din webkamera... *fniss*
    jag STYYYYR ... Skäms
  • TjabooPeople
    Anonym (Jane Doe) skrev 2014-01-09 17:24:03 följande:
    Vilka tjejer är det du själv kommenterar då? De du tycker är snyggast? Hur har förresten dina kvinnor som du haft hittills i livet sett ut? Som pillan, Blondie och Ensam? Eller?
    jag försöker kommentera alla bilder från våra kvinnliga postare, i alla fall de jag hinner med att se. Men kikar inte bakåt så mycket, Barn och hobby tar upp mycket av min tid. 

Skulle nog tänka mig att alla utom en har varit i klassen lite mullig, Som Chica tror jag, kanske lite ytterligare fyllning.Hjärta
  • Flickan82

Och ja, ska man hänga härinne så får man tyvärr tåla en del. :) Jag har fått höra så många gånger från min anonyma stalker att mina bröst är så groteskt fula t.ex. ;) Men det är bara att skaka av sig. Likaså är det ingen tävling om vem som får mest kommentarer. Detta ska vara något man gör för att man tycker det är kul. Alla gillar olika sorters kroppar, så är det. Jag kommenterar inte bara för att vara snäll.

• Anonym (Jane Doe)
    Så långt vill jag nog inte sträcka mig, men en halvnakenzack kan jag bjuda på. Inte riktigt samma kioskvältare kanske, men det är ju trots allt bara en regnig torsdag i januari.
    Extremt attraktiv. Det är så att bröstvårtorna styvnar. 
  • TjabooPeople
    Flickan82 skrev 2014-01-09 17:45:12 följande:
    Och ja, ska man hänga härinne så får man tyvärr tåla en del. :) Jag har fått höra så många gånger från min anonyma stalker att mina bröst är så groteskt fula t.ex. ;) Men det är bara att skaka av sig. Likaså är det ingen tävling om vem som får mest kommentarer. Detta ska vara något man gör för att man tycker det är kul. Alla gillar olika sorters kroppar, så är det. Jag kommenterar inte bara för att vara snäll.
    Det fattar jag inte, dina bröst är ju jätteläckra. Undrar om det inte är en och samma som håller på.
  • Anonym (semi-kåt)
    Anonym (Jane Doe) skrev 2014-01-09 17:45:33 följande:
    Extremt attraktiv. Det är så att bröstvårtorna styvnar. 
    Älskar när tjejer vågar skriva rakt från hjärtat....via......

Mer sådant, och allt blir en ren fröjd:))