• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Zack
    NyttNamn skrev 2014-01-09 17:41:55 följande:
    Hett Zack... Som vanlilgt iofs... Drömmer
    Pour some sugar on me...
    Tack NN. Dags att bjuda igen nu när ni tjejer alltid är så givmilda med vackra bilder ;)
  • Anonym (Blondie)
    fialotta85 skrev 2014-01-09 17:35:05 följande:
    Fler män lika med - gillar fler olika former på kvinnor. Alltså, man får nog vara lite hårdhudad härinne, jag kan ju inte bli ledsen för att jag inte får lika många kommentarer som ex GM, Ensam eller alla andra snygga(re) tjejer härinne! Man får liksom gå på att folk kanske gillar ens personlighet mer tror man får ha lite skinn på näsan om man ska posta här, annars blir man nog mer ledsen än glad om man inte får den responsen man räknar med. Menar verkligen inte att vara nedlåtande mot någon, men det är så jag tror det ligger till! Trevlig kväll alla
    Håller med du !!

Oskyldig

Ibland är man så "inne i att retas" med en person (men aaaaldrig jag Skäms) så man hinner inte med att kommentera. Jag gillar kroppar och jag gillar folk som gillar sina kroppar. Och som lägger ut fina bilder (ja jag är faktiskt fotointresserad) oavsett storlek, form eller annat. Kärlek till alla Hjärta
  • Zack
    Anonym (Jane Doe) skrev 2014-01-09 17:45:33 följande:
    Extremt attraktiv. Det är så att bröstvårtorna styvnar. 
    Tack, och bild på det kanske ;)
  • Zack
    Flickan82 skrev 2014-01-09 17:43:03 följande:
    Men dregel på den ;)
    Mer än gärna :)....och du har som vanligt också lagt upp några riktigt sexiga och dregelvänliga bilder för oss killar idag ;)
  • fialotta85
    TjabooPeople skrev 2014-01-09 17:38:19 följande:
    Men du är ju riktigt läcker ju. :)

Jodå, det förstår jag ju, att merparten är män, men ändå tycker jag att man borde uppmärksammas lite ändå. Den sista bilden fick nog ingen kommentar tror jag. Så du förstår kanske vad jag menar?.
    Fast nog om det, stannar ett tag till. För nu ska Du få pepp av mig :) :)
    Fast raring, var inte alls så jag menade. Vill inte ha sympatikommentarer men tack. Jag vet hur jag ser ut, och iom det vet jag vilka mina mål är som jag har att sträva efter för att jag ska må bättre! Har hellre en kommentar som är ärlig än 10 som kommenterat bara för att kommentera :)
  • TjabooPeople
    fialotta85 skrev 2014-01-09 18:01:45 följande:
    Fast raring, var inte alls så jag menade. Vill inte ha sympatikommentarer men tack. Jag vet hur jag ser ut, och iom det vet jag vilka mina mål är som jag har att sträva efter för att jag ska må bättre! Har hellre en kommentar som är ärlig än 10 som kommenterat bara för att kommentera :)
    Det var inte en sympatikommentar, Den var ärlig menad.

Och varför inte kommentera en bild. Det är ju en feelgood tråd. Och det är det jag försöker förmedla. Så mina kommentarer är faktiskt ärliga.
  • Nymulen
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-09 17:44:38 följande:
    jag STYYYYR ...

Gör du?!? Och ändå får jag vara din flickvän?!?
  • Anonym (Blondie)
    Nymulen skrev 2014-01-09 18:07:23 följande:

Gör du?!? Och ändå får jag vara din flickvän?!?
    Japp, jag är så snäll ju.. Oskyldig{#emotions_dlg.djavulsk}
  • Nymulen
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-09 18:08:49 följande:
    Japp, jag är så snäll ju.. Oskyldig{#emotions_dlg.djavulsk}
    Bäst att städa igen då. Och klä mej snyggt...
  • Anonym (Blondie)
    Nymulen skrev 2014-01-09 18:17:36 följande:
    Bäst att städa igen då. Och klä mej snyggt...
    Exakt, rätta takterna {#emotions_dlg.djavulsk}