• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Ensam..)
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2014-01-11 17:58:04 följande:

Är det någon jävla önske hörna...iaf vill jag se mer av ditt vackra änglalika ansikte? smile5.gif

Älskar rumpan...det gör jag...jävligt mycket...men dina ögon din mun dina kinder din näsa och panna...är ju hästlängder så mycket härligare att lägga sin blick på! smile5.gif
    Då får du en bild som jag tog för någon vecka sedan när jag var blond. Kanske en nyare bild senare om det går bra?
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    Anonym (mepetite) skrev 2014-01-11 18:05:35 följande:
    ppp- jag tycker att det beror på hur helheten ser ut och hur man klär sig i övrigt. ja har lite svårt för ett par xxl fisgrå mysbyxor på män, men ett par svarta halvtajta går hem helt klart =)

Haha...nu är jag lite trångsynt då jag endast kollar på kvinnor...valet av tillfälle spelar minst lika stor roll som passform! Du prickar in båda i detta fallet med råge...sen kroppen du har under dem får en att få dåndimpen av åtrå!
  • MrMom
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-11 18:15:08 följande:
    Då får du en bild som jag tog för någon vecka sedan när jag var blond. Kanske en nyare bild senare om det går bra?
    Så snygg du är! :)
    En får va som en blev när man inte blev som man skulle...
  • solochhav
    La Chica skrev 2014-01-11 18:12:27 följande:
    Reprisar

mmmmmmmm igen dessa underbara runda .... Kyss
  • Anonym (Ensam..)

Skönt att se att det är fler som går hemma i grå mjukis idag! Då känner jag mig inte så ensam!

• Anonym (Ensam.)
    MrMom skrev 2014-01-11 18:16:29 följande:
    Så snygg du är! :)
    Tack snälla du
  • MrMom
    Anonym (Ensam.) skrev 2014-01-11 18:18:52 följande:
    Tack snälla du
    Skrattande{#emotions_dlg.flower}
  • Speak up
    La Chica skrev 2014-01-11 18:12:27 följande:
    Reprisar

Mmmmmhhhh... Den här ÄLSKAR jag! Solig{#emotions_dlg.flower}Hjärta
  • Anonym (ops)

Mys kläder är bland det hetaste jag vet

Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-11 18:17:44 följande:
    Skönt att se att det är fler som går hemma i grå mjukis idag! Då känner jag mig inte så ensam!