• vonKatt

Helkroppstråden

Eff skrev 2013-09-18 21:45:37 följande:
    Bra eller dåligt att bli kallad Gullis när man lägger upp halvnäck bild Jag tar det positivt

Tänkte på det. Sommaren slutade faktiskt i söndags. Mitt på dagen närmade bestämt. I alla fall där jag bor.

Hej hopp

Det ska du ta som positivt!
    Prrr!
  • vonKatt
    Eff skrev 2013-09-19 17:29:11 följande:

Har precis lärt mig att det underlättar att vara akrobat när det ska fotas bakifrån... Valde att inte såga bort armen så den "är lite i vägen". Nåväl. Trevlig kväll önskar jag alla smile1.gifphpNIqBx661263.jpg

Snygg rygg!! mycket snygg!
  • vonKatt
    FjärilVingad73 skrev 2013-09-20 13:18:30 följande:
    Japp, det här är vår ENDA chans att få bekräftelse på att vi duger, och därför visar vi mer och mer och mer... *dryper av ironi*

Cool Jag klär av mig på jobbet också, och på mitt gym, och när jag är ute på krogen. Annars VET jag liksom inte om jag duger som människa eller inte! *fortsätter ironin*

Kära Anonym (inte mig) Här inne uppskattar vi om vi slipper älta frågeställningar gällande vad som driver oss att posta bilder. Vi anser att vi är normalt funtade människor med normala arbeten, normala familjesituationer, normala liv helt enkelt som tycker att Helkroppstråden är rolig och uppfriskande. VI tycker om varandra, vi som återkommer och skriver och postar flitigt, precis på samma sätt som man kan tycka en annan tråd är underhållande men som har något annat ämne.

Notera att de markerade orden är vad som driver mig.   

Prrr!
  • vonKatt
    Anonym (inte mig) skrev 2013-09-20 13:55:47 följande:

Ja det gör du säkert, det säger ju mer om dig som person och ditt val utav "jobb"
    Jag har inga fördomar om dig. Vänligen behåll dina fördomar om mig för dig själv tills jag ber dig dela med dig av dem.

Du har fått min syn på detta - helkroppstråden, utan att jag var otrevlig eller gav mig på dig och dina åsikter.
  • vonKatt
    Anonym (inte mig) skrev 2013-09-20 17:42:14 följande:

Jo visst är det, som ena stunden byter blöja och torkar bajs och är så duktig, som i nästa stund flashar både röv f**ta och pattar i hopp om att få lite bekräftelse och uppmärksamhet som tydligen inte går att få på annat sätt (antar man hade valt det isåfall, fast det är klart, det krävs ju att man har något mer...)

Lägg din tid på något du tycker är härligt, roligt eller iaf ger dig något tillbaka - typ energi, glädje eller vad som helst.

Helkroppstråden, och dess "invånare" verkar ju inte göra det. Låt oss då pyssla med våra dumheter - ifred och utan dina fördomar och förutfattade meningar.

Jag hoppas du får en fin helg!

Vänligen/ Katten
  • vonKatt
    Anonym (inte mig) skrev 2013-09-20 17:55:22 följande:

Fördom och förutfattad mening är väldigt snarlikt och användes nog mest som utfyllnad i det du skriver. Har aldrig skrivit att ni inte ska pyssla med ert onanerande till latte-mammor som flashar röven mellan blöjbyte, fortsätt mer än gärna med det om det ger er något, det enda som jag frågat från början, är vad som driver en vuxen människa till att vilja sukta denna form utav bekräftelse och uppmärksamhet? Är det så ni såg era mammor när ni växte upp? Isåfall har jag ju inget att säga emot, kanske jag som fick en konstig uppväxt som inte hade föräldrar som suktade uppmärksamhet och bekräftelse från allt och alla och absolut inte genom att klä av sig. Men det är klart, alla har inte välutbildade intelligenta och smarta föräldrar, så jag förstår att inte alla fått denna form utav uppfostran än mer att flasha ut sig är det enda möjliga för att få lite uppmärksamhet, så fortsätt med det nu små kisse katter så ska jag hålla helg.
    Haha! Du förtjänar knappt att bli bemött här.

Du praktiskt taget kräks ut dina vidriga åsikter som DINA föräldrar pumpat dig med. Jag är hellre fördomsfri med en läggning som är svår att förstå än nåt som inte ens Katten skulle släpa in...
  • vonKatt
    Mysigast skrev 2013-09-20 18:15:40 följande:
    Du är väldigt fördomsfull och använder dig av ganska dålig svenska. Det är inget som ,iallafall för mig, tyder på att du själv är högutbildad. Det får mig att le när jag tänker på att det jobb som Von Katt har, nästan alltid kräver högskoleutbildning...
    Jag kanske visade några av mina publicerade bilder här redan i CV't......

Hahaha! Tack för upplägget! Bjuder gärna på mig själv här
Svar på tråden Helkroppstråden