Inlägg från: Anonym (Ensam..) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ensam..)

Helkroppstråden

Zack skrev 2013-12-02 20:25:05 följande:
    Herre min skapare (för att använda motsatsen till svordomar) vad du ser bra ut ensam!!! Applåd för att du är så modig.
    Bugar snällt åt applåderna tack!
  • Anonym (Ensam..)
    justnextdoor skrev 2013-12-02 20:35:22 följande:

Riktigt vacker ms Lonely, rakt igenom en superwoman! Får lite Victoria Beckham feeling på något sätt. Är du blonderad eller originalfärg?
    Den är väl det enda på mig som är fejk
  • Anonym (Ensam..)
    justnextdoor skrev 2013-12-02 20:41:36 följande:

Hursomhelst...redigt (sa man så?) jävla skitsnygg rakt igenom är min kommentar! Och då är jag inte ens snäll! (Kom ihåg det!) smile5.gif
    Glad jag blir att jag kunde mjuka upp dig lite men sedan får du gå tillbaka till ditt gamla jag !
  • Anonym (Ensam..)
    Other skrev 2013-12-02 20:41:18 följande:
    Fimp-bröstvårtor. 
    Glöm inte att även om man har en snygg kropp men taskig personlighet, så blir man ful..... Lägg ner att klanka ner på folk nu!
  • Anonym (Ensam..)
    Anonym (SU2) skrev 2013-12-03 06:02:11 följande:

Jättebra att du känner att folk uppskattar dem. Känns dock som anton tror han har en chans att då suga på dina bröst om han bara smickrat dig tillräckligt... Patetiskt
    Men du. Räcker det inte nu? Du har sagt din åsikt nu. Du behöver inte argumentera för den. Alla tycker inte som du. Du kan väl lämna tråden om du bara ska bråka? Du gör personer ledsna och det är inte vad denna tråd handlar om..
  • Anonym (Ensam..)
    Mattias39 skrev 2013-12-03 09:45:18 följande:
    Åh....h-vete....så sjukt fin du är Ensam!!!! FörvånadSolig
    Åh tack.
  • Anonym (Ensam..)

Får bli en repris idag! Är på språng

• Anonym (Ensam..)
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-12-03 11:00:53 följande:

Vart du än befinner dig...vad du än gör vackra fröken Ensam...så får du pumpen att slå några extraslag! smile1.gif Extremt underbart fin! smile5.gif
    Tack underbara du!
  • Anonym (Ensam..)

Trots vissa som inte uppskattar naturliga "icke-perfekta" bröst här i tråden så lägger jag upp mina den som inte vill se får blunda hårt!

• Anonym (Ensam..)
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-03 19:30:05 följande:

Trots vissa som inte uppskattar naturliga "icke-perfekta" bröst här i tråden så lägger jag upp mina smile5.gif den som inte vill se får blunda hårt! phpKHR4rx13943.jpg

Svar på tråden Helkroppstråden