Inlägg från: Anonym (Ensam..) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ensam..)

Helkroppstråden

Movit skrev 2013-12-03 19:33:08 följande:

Men dom männsikorna är ju knäppa.....vackra bröst är vackra bröst oavsett form på dom....och dina ja......jag vägrar att blunda....jag väver in dom i mina drömmar i stället om det är okej Hjärta
    Det är helt okej för mig
  • Anonym (Ensam..)
    straight arrow skrev 2013-12-03 19:33:21 följande:
    Vackert som en soluppgång vännen!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
    Tack pilen!
  • Anonym (Ensam..)
    engdahl skrev 2013-12-03 19:34:34 följande:
    Dina bröst är så otroligt fina - den som klagar på dig borde bli undersökt... ;)

Så härligt att få se dig naken igen - har längtat efter det! :)

Haft en bra dag? Varit olydig...?

Kram
    Tack för komplimangen! Ja jag har saknat nakenheten! Haft fullt upp, tyvärr inte med olydigheter
  • Anonym (Ensam..)
    fembarnsfar1967 skrev 2013-12-03 19:37:15 följande:
    Dina ÄR perfekta!Hjärta
    Allergisk mot alla former av uppfostran, att försöka få den här gamla hunden att sitta leder bara till elände.
    Tack! det värmer att höra!
  • Anonym (Ensam..)

Tänkte passa på att tacka alla fina människor som håller här i tråden för komplimanger och uppmuntran. När jag började lägga upp bilder var självförtroendet väldigt dåligt, av flera anledningar. Men tack vare er är det klart mycket bättre nu. Så tack!

• Anonym (Ensam..)

Sorry dörren... Bättre såhär?

• Anonym (Ensam..)
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-12-03 19:49:52 följande:

[quote=71849313][quote-nick]Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-03 19:31:00 följande:[/quote-nick]

Vore du en blomma så hade du varit någon slags orkidé...helt perfekt och går ingen oberört förbi! smile5.gif Kan inte säga mer än allt det du är...är perfekt! smile1.gif[/quote]Härliga PPP. Får mig alltid på gott humör med rodnade kinder..
  • Anonym (Ensam..)
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-03 19:51:15 följande:

Sorry dörren... Bättre såhär? phpkll2R879517.jpg

Så dörren?
  • Anonym (Ensam..)
    justnextdoor skrev 2013-12-03 20:00:43 följande:
    Din kropp är grym! Och bägge ändar är med! Mmm fantastisk! den får mig att tänka på sked vilket är jävligt mysigt, men både du och jag vet att jag inte är någon mysnalle smile5.gif Alla fyra, redig svank! Tungan lite ut, ditt sexiga hår fram lätt... Ögonen mot mig!! Då har du mig i en liten ask!
    Låter som en man i min smak
  • Anonym (Ensam..)
    justnextdoor skrev 2013-12-03 20:11:20 följande:
    Det betyder isåfall att du är en tjej helt i min smak smile5.gif
    Då är det bara själva smakandet kvar då?
Svar på tråden Helkroppstråden