• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Zack
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-18 21:36:21 följande:

Fler bilder på min killkropp! smile5.gifphpFt5N2V30589.jpg

Bortser från din bildkommentar ;).......en helt makalöst vacker kropp du har ensam, och vilken bildsvit du bjuder på så här på lördagskvällen. Jag är tätt på att vara mållös!
  • Anonym (fire)
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-18 21:36:21 följande:
    Fler bilder på min killkropp!
    Visst, smaken kan vara olika. För min del har du helt perfekta bröst i min smak. Resten av kroppen är helt underbar.

Jag kan faktiskt tycka lite synd om den personen som benämner din kropp som killkropp. Att sprida så taskiga omdömen tyder på avund eller ett sorgligt liv för tillfället.
  • Zack
    Anonym (tr) skrev 2014-01-18 21:48:38 följande:
    Haha, okej!
    Kan man gömma inlägg då från vissa medlemmar?
    Nä det verkar inte funka. Prövade just att se om jag kunde "gömma" dina patetiska inlägg, men det gick inte....tyvärr!
  • Anonym (Ensam..)
    Zack skrev 2014-01-18 21:49:16 följande:
    Bortser från din bildkommentar ;).......en helt makalöst vacker kropp du har ensam, och vilken bildsvit du bjuder på så här på lördagskvällen. Jag är tätt på att vara mållös!
    Härliga Zack vad roligt att du tycker det!
  • Anonym (Ensam..)
    Anonym (fire) skrev 2014-01-18 21:49:52 följande:
    Visst, smaken kan vara olika. För min del har du helt perfekta bröst i min smak. Resten av kroppen är helt underbar.

Jag kan faktiskt tycka lite synd om den personen som benämner din kropp som killkropp. Att sprida så taskiga omdömen tyder på avund eller ett sorgligt liv för tillfället.
    Jag säger som du alla är

Vi olika om olika kroppar, sen behöver man ju inte vara elak, det är

Bara onödigt.

Vore ju kul om

Han Vågade lägga ut en bild på sin egen kropp, men den kanske är lite feminin?
  • MrMom
    Anonym (tr) skrev 2014-01-18 22:40:41 följande:
     Försökte inte vara elak direkt. Tycker bara det är tråkigt att du lägger upp bilder på dig själv. Klart att man har olika kroppar men att påstå att dina bröst är perfekta, så kan man ju inte ta det så seriöst?

Äh lägg ner. ..de kanske inte är perfekta enligt dig. Men det finns personer som tycker att de är jättefina, bla jag. Om du inte gillar de så knip igen istället för att såra.
    En får va som en blev när man inte blev som man skulle...
  • Anonym (Ensam..)
    Anonym (tr) skrev 2014-01-18 22:40:41 följande:
     Försökte inte vara elak direkt. Tycker bara det är tråkigt att du lägger upp bilder på dig själv.
    Klart att man har olika kroppar men att påstå att dina bröst är perfekta, så kan man ju inte ta det så seriöst?
    Har jag sagt att jag tycker dom är perfekta? Absolut inte, det tycker jag inte heller. Förstår bara inte vad du ville med din kommentar. Detta är en feel good tråd om du läser i trådstarten.

Din kommentar var elak, och vill du få mig att få dåligt självförtroende så grattis, jag har levt med det hela mitt liv, så din lilla "kommentar" som inte var elak enligt dig kändes hårt på mig..

Men om det gav dig tillfredsställelse så kör på bara..
  • Anonym (fire)

För mig är de helt perfekta i alla fall

• Jo01

[quote=72272306][quote-nick]Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-18 21:37:06 följande:[/quote-nick][/quote] Det är enastående fina bilder som du har lagt upp ikväll.