• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • mannen6801
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-21 10:56:55 följande:
    Mitt sista bidrag i denna tråd. Lämnar er nu. När man redan mår ganska dåligt av olika skäl så behövs inte mycket, i detta fall räckte det med en kommentar. Jag hoppas att ni som skriver elaka ord till
    Andra här inne tänker er för en extra gång innan man spottar ur sig någon elak kommentar.

Ni andra kvinnor och män är helt fantastiska och jag önskar er allt gott i framtiden! Ni vet vilka jag menar
    Kort å gott, du e så jävla söt.
    Må bäst å ta hand om dig.
  • Hunters Gaze
    Mitt sista bidrag i denna tråd. Lämnar er nu. När man redan mår ganska dåligt av olika skäl så behövs inte mycket, i detta fall räckte det med en kommentar. Jag hoppas att ni som skriver elaka ord till
    Andra här inne tänker er för en extra gång innan man spottar ur sig någon elak kommentar.

Ni andra kvinnor och män är helt fantastiska och jag önskar er allt gott i framtiden! Ni vet vilka jag menar
    Du kommer att bli saknad... är man inte i toppform kan det räcka med att nån idiot hasplar ur sig något som träffar på fel sätt...
    Hoppas du hittar ett sätt att må bra på igen...

Kram på dig och tack för underbara bilder och ett väldigt vackert ansikte !
  • gavleman
    Mitt sista bidrag i denna tråd. Lämnar er nu. När man redan mår ganska dåligt av olika skäl så behövs inte mycket, i detta fall räckte det med en kommentar. Jag hoppas att ni som skriver elaka ord tillAndra här inne tänker er för en extra gång innan man spottar ur sig någon elak kommentar.Ni andra kvinnor och män är helt fantastiska och jag önskar er allt gott i framtiden! Ni vet vilka jag menar

Ojojoj vilka vackra ögon på en vacker tjej Synd att folk är dumma och att du mår dåligt. Hoppas du snart blir piggare
  • stief84

Önskar jag fått chansen att prata lite privat med dig underbara ensam.

Hoppas att du återhämtar dig och inser att idioten bara var avundsjuk på just dig och det led all rätt.

Du är en av de vackraste jag sett och även den goaste och snäll.

Du kommer vara saknad enormt. Puss
  • Flickan82

Ni andra kvinnor och män är helt fantastiska och jag önskar er allt gott i framtiden! Ni vet vilka jag menar smile1.gifphporKOU345959.jpg

Jag förstår ditt val, samtidigt är det jättetråkigt att låta den/dom som skriver elaka saker "vinna". Man får tåla mycket skit tyvärr... Jag har gjort tvärtom, postat ännu mer bilder, alltid retar det någon. ;)
  • Anonym ( )
    Flickan82 skrev 2014-01-21 12:56:06 följande:
    Jag förstår ditt val, samtidigt är det jättetråkigt att låta den/dom som skriver elaka saker "vinna". Man får tåla mycket skit tyvärr... Jag har gjort tvärtom, postat ännu mer bilder, alltid retar det någon. ;)

Inte lika roligt när du blir avstängd
  • Flickan82
    Anonym ( ) skrev 2014-01-21 13:20:10 följande:

Inte lika roligt när du blir avstängd smile4.gif
    Avstängd?
  • Anonym (fire)

Åh nej vad ledsamt Rynkar på näsan

För mig var du enda anledningen att titta i den här tråden. Din kropp var väldigt fin men det jag gillade var stämningen i bilderna. Givetvis var din kropp en betydande anledning till det men du hade sinnet för att skapa bilder med stämning som fick min fantasi att spinna loss. 

Även ledsamt att du ska behöva ta åt dig av elaka kommentarer. Det är något du behöver arbeta på framöver. Ditt yttre är hur fint som helst och nu ser jag även att ditt ansikte är väldigt vackert. Du har även samma värme i din blick som du har i dina bilder.

Tack för dina fina bidrag  Solig  Hjärta  {#emotions_dlg.flower}
  • ulfsas

Så synd. Hör av dig om du blir fikasugen :)

Mitt sista bidrag i denna tråd. Lämnar er nu. När man redan mår ganska dåligt av olika skäl så behövs inte mycket, i detta fall räckte det med en kommentar. Jag hoppas att ni som skriver elaka ord till Andra här inne tänker er för en extra gång innan man spottar ur sig någon elak kommentar. Ni andra kvinnor och män är helt fantastiska och jag önskar er allt gott i framtiden! Ni vet vilka jag menar

Man, 50 år.