• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym ( )
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-21 16:53:35 följande:
    Ett förslag, till alla som tycker tråden ska fortsätta vara en "feelgood-sida": Vi struntar i att kommentera idioter som skriver nedsättande och elakt? Vad säger ni? Inte ett knyst, inte en enda citering... INGENTING?

Vilken bra idé! Tyvärr dras alltid drägg till trådar där kvinnor postar sånt dräggen använder som runkmaterial
  • Anonym ( )
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2014-01-21 17:58:09 följande:
    Skit ska skit ha! Det är det enda som funkar i världen...att intala sig att någon lär sig en läxa av det är inget annat än att lura sig sjäv till tystnad, blir den vanliga fikarumsmentalitet eller politik där alla tycker en sak men jävlar när chefen kommer då skakar dom som asplöv! Mobba mobbarna...säger jag, få dom känna sig så värdelösa som dom jävla blötdjuren dom är.

Men det funkar juinte Då åker man själv på varning och blir av med möjlighet att skriva anonymt.
  • mrme

Snytt bild chica du har väl inget i mot att jag drar upp ditt Linné lite :)[quote=72298204][quote-nick]La Chica skrev 2014-01-21 17:11:14 följande:[/quote-nick][/quote]

• Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    Anonym ( ) skrev 2014-01-21 18:09:03 följande:
    Men det funkar juinte Då åker man själv på varning och blir av med möjlighet att skriva anonymt.

Jag tänker inte vara åhörare och se andra bli illa behandlade när fl inte sätter stopp för det och andra sitter tyst och inget säger, jag blir hellre bannad från fl helt och jag gjort det är i min mening moraliskt korrekt sätt att bemöta dessa mobbare på.

Tack för ordet!
  • Anonym (smiley)
    Mattias39 skrev 2014-01-21 16:30:59 följande:

Så, om jag vill önska en bild av dig i påskpresent så är det dags att börja önska nu? Flört

så du vill ha ett tema för påsken? Försöker vara lite försiktig med vad jag lovar, men OM jag skulle göra det, vad får jag/vi se dig i då? Cool
    ge och ta... FlörtTungan ute
  • Anonym (Blondie)
    Anonym (:) 3) skrev 2014-01-21 18:42:59 följande:
    knullas det nått i tråden?
    En tråd är ju jättesmal... det går väl inte? Oskyldig
  • La Chica
    mrme skrev 2014-01-21 18:11:12 följande:
    Snytt bild chica du har väl inget i mot att jag drar upp ditt Linné lite :)
    Hur långt vill du dra upp det?OskyldigFlört
    Size doesn't define your beauty.
  • Mattias39
    Anonym (smiley) skrev 2014-01-21 18:33:47 följande:

så du vill ha ett tema för påsken? Försöker vara lite försiktig med vad jag lovar, men OM jag skulle göra det, vad får jag/vi se dig i då? Cool
    ge och ta... FlörtTungan ute

Hm...ska jag behöva vänta SÅ länge?
    Men ok....önska vad du vill, får jag se om jag kan uppfylla det...
  • Movit
    Anonym (:) 3) skrev 2014-01-21 18:42:59 följande:

knullas det nått i tråden?

Med all säkerhet....men inte publikt... Till och med jag har gjort det.....tveksam till att du vare sig fått prova eller kommer att få prova med en kommentar som den. Sen tror jag inte du är ett bra ligg heller för jag tror inte du förstår riktigt innebörden av det ordet.