• Anonym (Polly)

Helkroppstråden

Mutter80 skrev 2012-12-19 12:20:33 följande:
    Precis, vill man vara en slampa så lägger man ut bild! Min kropp är bara till för min man!

nu lägger jag inte ut bild, men min kropp är för mig, att göra vad jag vill med.
    att ägas av någon annan låter hemskt.
  • Mutter80
    Anonym (Polly) skrev 2012-12-19 12:28:13 följande:
    nu lägger jag inte ut bild, men min kropp är för mig, att göra vad jag vill med.
    att ägas av någon annan låter hemskt.
    Inte ägas men va e meningen med att posta den på world wide webb

• Anonym (Polly)
    Mutter80 skrev 2012-12-19 12:29:38 följande:
    Inte ägas men va e meningen med att posta den på world wide webb

tja, samma mening som att man vill diskutera saker överlag, man vill få respons?
  • Tom Araya
    Mutter80 skrev 2012-12-19 12:23:29 följande:
    Ja men de e ju de som e meningen att man ska göra här!

Sex o samlevnadstrådarna e väl till för att få tips o råd inom de ämnet o inte lägga ut halvnaket!

Varje tråd, oavsett kategori, är till för det den är skapad för, varken mer eller mindre och det är helt valfritt att hänga i tråden eller ej.

Något finns ju i denna tråd som lockar även dig.
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2012-12-19 12:27:54 följande:
    90 talet ringde och ville ha sina värderingar tillbaks!
    Du menar 1890 va?
  • Planta

Personagrepp behöver väl ändå inte tillämpas för att vädra en personlig åsikt. Eller argumentera mot densamme.

• octopuzz

Bidrar med fler bilder och berättar lite mer... Efter att ha varit rejält överviktig och skräpmatsberoende så tog jag tag i livet och min hälsa och såg till att göra nåt åt det! Med paus för två graviditeter (Som ledde till att jag fick börja om från början två ggr) så har jag lycktas gå ner ca 40 kilo.

• MrC
    Mutter80 skrev 2012-12-19 12:20:33 följande:
    Precis, vill man vara en slampa så lägger man ut bild! Min kropp är bara till för min man!

Ja din kropp ja. Men våra kroppar vill vi dela med oss av, när vi inte får dela den med din man!
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • Tom Araya
    Mutter80 skrev 2012-12-19 12:30:43 följande:
    Du verkar ju va lika osmart som du ser ut, o namnet tyder ju på att du enbart är en barnrumoa!
    Du ger å din sida intrycket av en oerhörd intelligens som inte kan slita dig från en tråd du betecknar som slampig, patetisk och dålig smak....Obestämd
  • Mutter80
    Tom Araya skrev 2012-12-19 12:31:09 följande:
    Varje tråd, oavsett kategori, är till för det den är skapad för, varken mer eller mindre och det är helt valfritt att hänga i tråden eller ej.

Något finns ju i denna tråd som lockar även dig.
    Lockar? Knappast lille vän! Tycker den e så patetisk o ja fattar inte ens varför en del väljer att "sälja" sina kroppar på en domän som denna! Ja menar va vill ni ha ut av den? Man säljer ju sin kropp till andra sajter, du vet att de kan hamna helt fel, e de någon ni i denna tråden vill, speciellt den där kvinnan som lade ut en bild med sina bara bröst! Märks ju att hon måste få uppskattning från folk precis som den där tjejen i blå bikini! Plus alla de andra som "visar" upp sig, ni som har kille/tjej, va tror ni att de skulle tycka om de fick se detta!

Svar på tråden Helkroppstråden