• Mutter80

Helkroppstråden

studentbruttan29 skrev 2012-12-19 12:40:40 följande:
    haha, var det det enda din outbildade hjärna fick fram? Ta en kopp kaffe och sen ta och städa hemmet för din man och sluta häng på nätet och titta på slampor. Undrar vad din man skulle säga om du tittade på slampor, hoppas din man får titta på porr när han känner för det. Men du är väl en sådan som inte låter din man runka ens för då är han otroooogen.
    Min man får runka hur mycket han vill o titta på porr, men han gör inte de (självmant) för han får va han behöver av mig o han e supernöjd o han älskar min kropp precis som den är! Ja behöver inte visa upp mig för att få bekräftelse lilla gumman!
    mikipiki skrev 2012-12-19 12:41:25 följande:
    Jag säljer inte min kropp, jag visar upp den. Det är en stor skillnad.

Samma sak!
  • LoLs pappa
    octopuzz skrev 2012-12-19 12:33:59 följande:

Bidrar med fler bilder och berättar lite mer... Efter att ha varit rejält överviktig och skräpmatsberoende så tog jag tag i livet och min hälsa och såg till att göra nåt åt det! Med paus för två graviditeter (Som ledde till att jag fick börja om från början två ggr) så har jag lycktas gå ner ca 40 kilo.

Bra kämpat, verkligen!
    Och med ett superresultat.
    Hoppass du får sporre att fortsätta med den possitiva feedbacken här.
    En bra sak med denna tråd med tanke på dom diskussioner som förs nu
  • Mutter80
    studentbruttan29 skrev 2012-12-19 12:43:01 följande:
    antagligen av samma anledning som att du behövde en ring på fingret för att känna dig bekräftad.
    Varför skulle ja behöva ha de......

• Anonym (???)
    Tom Araya skrev 2012-12-19 12:42:06 följande:
    Över en timmes tid, 12 inlägg och fan vet hur mycket du läst och kollat bilder men förklara för mig hur man kan slösa den tiden och energin på något som inte är ett dugg intressant?

Hur många timmar har inte du och dina kompisar suttit här då?
  • Jellybeanbaby
    Mattias39 skrev 2012-12-19 12:06:44 följande:

Känner att jag inte kan vara sämre än er andra... :)
    Svårt att ta bild själv märkte jag...men,men...tycker min kropp i stort sett är ok, men finns saker att jobba med...
    Skitsnygg kropp, lagom deffad. Inget att jobba på där! Var inte en sån perfektionist Flört
    Hand in hand is the only way to land ♥
  • Jellybeanbaby
    Mutter80 skrev 2012-12-19 11:59:43 följande:
    massa blaj
    MEN LÄS INTE DÅ!
    Att det ska vara så svårt--- Skrikandes
    Hand in hand is the only way to land ♥
  • mikipiki
    Mutter80 skrev 2012-12-19 12:41:34 följande:
    Ja du, lägga ut sin kropp på en familjelivssida, helt smaklöst!!! Slampor vill visa upp sig, de vill ha bekräftelse från andra att de duger... eller får ni inte de från era respektive!
    Det är möjligt att det är smaklöst, men återigen så är det ju mitt eget val. Då är jag väl, enligt din åsikt, en slampa då, men vet du vad? Jag bryr mig inte ett dugg om din åsikt. Att få komplimanger och bekräftelse på att man ser bra ut är alltid trevligt. Du har dina värderingar och jag har mina. Sluta döm folk förfan, vem gav dig rätten att göra det?
    xkela.se
  • Paxton
    Mutter80 skrev 2012-12-19 12:44:13 följande:
    Min man får runka hur mycket han vill o titta på porr, men han gör inte de (självmant) för han får va han behöver av mig o han e supernöjd o han älskar min kropp precis som den är! Ja behöver inte visa upp mig för att få bekräftelse lilla gumman!

Samma sak!
    Men vad är ditt jävla problem? Ingen tvingar dig att vara med, det är frivilligt att lägga ut de bilder man önskar och vill man inte det så skiter man helt enkelt i det. Det borde t.o.m du fatta
    http://www.youtube.com/watch?v=EQCmxyQ55QQ&feature=related
  • mikipiki
    Mutter80 skrev 2012-12-19 12:44:13 följande:

Samma sak!
    Nej, det är inte samma sak.
    xkela.se
  • Tom Araya

Mutter, du visar upp väldigt mycket av dig, din familj och ditt liv i din presentation för att vara en som tycker så illa om uppmärksamhet.

Svar på tråden Helkroppstråden