Inlägg från: Anonym (Kaponjär) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaponjär)

Helkroppstråden

Anonym ( ) skrev 2014-06-20 18:12:04 följande:

Akta glashuset, gullefjun Vill du fortsätta på fegis-spåret?

Haha... Så stygg som du är så vet man ju inte vad som händer...

Skulle iaf inte haft något emot att få se dina ögon...haka och läppar i sommarnatten. Men men...

Ja jag lägger ner...
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-06-21 19:52:02 följande:

Gud va fin du är! Så jävla härlig hals... sen det neranför halsen, är så enormt vackert. Villhanu faktorn slår i taket..
    Var man inte kramsugen så blev man... Hjärta
  • Anonym (Kaponjär)
    MissK70 skrev 2014-06-21 21:43:47 följande:
    Jag tappa andan lite..

Puss
    Behöver du hjälp att hitta den så har jag två ivriga händer som med all säkerhet skulle kunna hitta den med lite list...tror nämligen att den gömmer sig någonstans på din kropp... men är lite fumlig (pervers) så jag skulle nog vara lite överallt!  
  • Anonym (Kaponjär)
    NeedfulThings skrev 2014-06-23 22:22:17 följande:

Svårt att ta en bra bild på rumpan, men det här får väl duga

Du...du är bra härlig du fröken NfT! Skulle kunna säga att mitt ögonmått är helt okej, och enligt det så passar den där skapelsen mina händer perfekt...

Tänkte om du undrade!
  • Anonym (Kaponjär)
    MissK70 skrev 2014-06-24 08:47:15 följande:

Morgon mys....

Söta trosor!

Söt mage och lår för den delen... ja vackert sött, ungefär samma som supersexigt fast lite mer kittlande...
  • Anonym (Kaponjär)
    Mollsans skrev 2014-06-24 09:50:18 följande:

längesen jag var här inne och röjde runt nu men måste bara säga: Snyggt! skulle behövt en gilla-knapp just precis nu.

Men hallå vaddå... Du har ju en egen, är bara att börja trycka! :-P Eller måste jag visa vart du har den?
  • Anonym (Kaponjär)
    Mollsans skrev 2014-06-24 10:46:36 följande:

.....för jag kan för mitt liv inte förstå vad det annars skulle tänkas vara för "knapp" som du syftar på,.....

Stackars lilla...

Kan hjälpa dig på traven.... Med fågel fisk eller mittemellan. Ja lite fisk är det men ändå lite mittemellan... Bara att börja leta!
  • Anonym (Kaponjär)
    Mollsans skrev 2014-06-24 12:43:25 följande:

kanske borde lägga upp en bild så kan du peka och visa......jag måste verkligen ha missat nåt

Låter som något som skulle funka faktiskt! Jag gör mig beredd med mina Chorizofingrar...få se om det hettar till lite!
  • Anonym (Kaponjär)
    Mollsans skrev 2014-06-24 19:14:54 följande:

kanske borde bjuda på en bild igen då?var ju så längesen sist??.dock en ganska påklädd sådan

Ja fy skäms så länge...

Jag tror bestämt faktiskt att jag skulle kunna kyssa dom där läpparna...i timmar! Sexig bild gillar bakgrunden...

Men vart fan är konsolen...skulle jag inte visa knappen? :-P
  • Anonym (Kaponjär)
    Mollsans skrev 2014-06-24 19:33:11 följande:

haha I´ve been busy, you know!

och det är se men inte röra som gäller?.fast du får gärna visa knappen nu på en gång?det ligger säkert en konsol nånstans där i nåt hörn! vill ju veta vart denna magiska knapp sitter!

Nepp, nu blir det inget med det! Ska det vara på det där viset så då...ja då...då...ja då får du leta själv!
Svar på tråden Helkroppstråden