Inlägg från: Anonym (Kaponjär) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaponjär)

Helkroppstråden

NeedfulThings skrev 2014-07-09 20:46:32 följande:

Lite ben, och fossingar för en viss herre

Är det du eller jag som går i taket? Troligen jag, för just nu beter jag mig som Klas klättermus...

Fenomenalt perfekta ben och dom ser verkligen lena ut, frågan är dom det och vem ska avgöra den saken....hmmmm? :-P
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Kvällspigg) skrev 2014-07-10 14:46:03 följande:

Vilken runktråd denna tråd blivit, Tråkigt, vem vill se sperma och massa ståfräs. Usch.

Håller med dig helt. Att tvinga på andra sin sexualitet är väldigt motbjudande och framförallt ohyfsat, undrar om den nämda ovan gör lika på stan, fiket eller affären?
  • Anonym (Kaponjär)
    Hanks skrev 2014-07-10 14:50:07 följande:

Eftersom smaken är som baken så finns det nog folk som gillar det också.

Jo men gör en liten runktråd då där ni/dom kan kladda sperma på varandra istället, ja som givetvis är låst så barn inte behöver se...
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Miss poepie) skrev 2014-07-10 10:41:47 följande:

God morgon!

Önskar er alla en fin dag.

Du är grym! På två sätt!
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Bilder) skrev 2014-07-10 20:46:10 följande:

Förlåt om jag är helt dum nu, men kan man alltså ta bort bilder man lagt upp? Hittar inte hur man gör det, men verkar som att andra kan?

Hem...

Bildgalleri..

Klicka på bilden och du öppnar då så du får två alternativ ovanför bilden...varav en är ta bort.
  • Anonym (Kaponjär)
    SegaMorsan skrev 2014-07-10 19:28:33 följande:

Nog är jag klantig när jag ska fylla på poolen till dottern men skvätter ner mg istället! Aja, tur bikinin var på haha x)

Haha...jojo!

Gravida...är ju så....ja helt jävla klart vacker på sitt egna vis...
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Bilder) skrev 2014-07-10 21:32:37 följande:

Tack, men på nya familjeliv ligger det inga bilder i mitt bildgalleri alls, och på gamla familjeliv kan jag ta bort bilder därifrån men de försvinner inte från tråden :(

Det kvittar ju egentligen eftersom de blivit citerade. Men jag blir frustrerad när jag inte lyckas.

Mycket är knepigt med det nya...ledsen att det inte funkar då men dom borde inte vara kvar inte ens vid citering. Är det permanent så tycker jag att du borde ta upp det med supporten, bilden är din och således ska ju inte familjeliv låta den hänga kvar, men samtidigt så kan det vara så enkelt att servern håller den ett tag. Hoppas det löser sig iaf för dig.
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Uttråkad) skrev 2014-07-11 22:49:56 följande:

God natt...

Ja har du tråkigt så kanske denna ruskar om sängen lite om du skruvar upp volymen lite!

• Anonym (Kaponjär)
    NeedfulThings skrev 2014-07-11 23:25:43 följande:

Kanske emot reglerna men man ser ju inte mitt kön så vi får väl se om den får vara kvar :)

God natt sötisar <3

Jag som är så gnällig mellan varven tycker att den är godkänd! Sen beträffande motivet...ja blir helt salig, den kroppen du har borde avbildas på duk och användas som altartavla! Ja skulle definitivt kunna tänka mig att bli rätt kyrklig iaf...mellan synderna!
  • Anonym (Kaponjär)

Haha

NeedfulThings skrev 2014-07-12 15:34:56 följande:

Hej hej alla härliga

Djupa som Marianergraven, blir att undra är helheten lika farlig som Bermudatriangeln eller tänker jag för trekantig nu! Spännande och exceptionellt vackra är dom iaf....
Svar på tråden Helkroppstråden