• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Movit

Det är ju så tråkigt att varje fredag och lördag sen kväll så kommer vissa fyllesvin som misslyckats att hitta någon på att dom ska porrsurfa lite så hamnar dom här av någon anledning. Fel sida helt och hållet och i stället så ska dom ge sig på helt vanliga människor.....så galet tråkigt!!!

• Movit
    La Chica skrev 2014-02-02 01:33:10 följande:
    Må så vara. Ingen vill ha dig heller. 

Jag vill minsann ha Chica.......Hjärta
  • Movit
    Anonym (fin 2) skrev 2014-02-02 01:38:33 följande:
    Hejsan

Hej på dig...Glad
  • Anonym (Hungrig)

La Chica du är alltid saknad här inne

• La Chica
    Anonym (Hungrig) skrev 2014-02-02 01:57:44 följande:
    La Chica du är alltid saknad här inne
    Tack för detGlad{#emotions_dlg.flower}
    Size doesn't define your beauty.
  • La Chica

Och det är svårt att inte käfta emot, men ska försöka låta bli om det händer igen...vilket det lär göra....

Size doesn't define your beauty.
  • Movit
    charlie00 skrev 2014-02-02 02:44:03 följande:
    Vad elakt sagt och onödigt lågt du sjunker. Personligen skulle jag inte lägga upp bilder på min halvnakna kropp i den här tråden, tanken på att det faktiskt finns främmande män som runkar till dem gör mig äcklad. Visst visar man bilderna offentligt på egen "risk" men folk kan ju utnyttja dem hur som helst och det är förnedring på hög nivå. Det jag vill komma fram till är att, trots min starka åsikt om det här forumet tänker jag inte kränka dem som till skillnad från mig vill visa upp sig, det är deras val.

Visst är det en risk....men för många är det en skön egoboost att få kommentarer då grunden till denna tråd ändå ska vara en "feelgoodtråd" att det finns "runkgubbar" det är tyvärr en baksida men egoboosten brukar döva de tankarna.
  • charlie00
    Movit skrev 2014-02-02 02:58:35 följande:

Visst är det en risk....men för många är det en skön egoboost att få kommentarer då grunden till denna tråd ändå ska vara en "feelgoodtråd" att det finns "runkgubbar" det är tyvärr en baksida men egoboosten brukar döva de tankarna.
    Men många som postar bilder här verkar ju ha en partner, är inte ett bra förhållande ganska mycket grundat på bekräftelse och uppskattning från varandra? I och för sig är jag bara 20 år ung, så vad vet jag. Tycker dock det känns konstigt att riskera att en nuvarande eller framtida arbetsgivare hittar hit, en pojkvän/flickvän, förälder eller bekant för få en liten kick.
  • Movit
    charlie00 skrev 2014-02-02 03:49:05 följande:
    Men många som postar bilder här verkar ju ha en partner, är inte ett bra förhållande ganska mycket grundat på bekräftelse och uppskattning från varandra? I och för sig är jag bara 20 år ung, så vad vet jag. Tycker dock det känns konstigt att riskera att en nuvarande eller framtida arbetsgivare hittar hit, en pojkvän/flickvän, förälder eller bekant för få en liten kick.

Det är både och verkar det som. Men visst bekräftelse och uppskattning ska finnas i ett förhållande men ibland så vill man få det från ett annat håll också......